Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mycket bra funktion! Tack för det.

Förslag Olle: Om du har olika y-skalor till höger och till vänster - rita inte stödlinjer tvärsöver utan skalstreck på båda y-axlarna istället. Har du 2 skalor på samma y-axel: rita skalstreck både utåt och inåt! (Och högsta skalstrecket ska vara högre ä

Jenny: Har du hört talas om återanvändning? 🙂
Om man utvecklar flera liknande applikationer/tillämpningar så försöker man återanvända. Det är i.o.f.s. hopplöst att hålla tidplanerna ändå men man kan iallafall inbilla sig att det går hyggligt. 😉

Det där lät ju lagom drygt... (?) Vad vet du om hur jag utvecklar?

Inte mycket, men jag förutsätter att ni också försöker vara smarta så att ni kan återanvända saker och ting. 🙂

Ja, vi återanvänder så långt det går... Vill du förklara vad det har det med det vi diskuterade att göra?

Att konverteringen till uråldriga skärmar blir lätt? 😉
Kom igen Jenny!

Först vill jag säga att det är en klar förbättring mot tidigare diagramfunktion, tack för det.
Bra kan alltid bli bättre och en sak jag saknar är att kunna ställa skalan mellan givna intervall. Har man en runda där man fått stanna för ett rödljus eller nå

Menar ni att ipad/iphone anpassningarna skulle kunna återanvandas på datorer med små skärmar?

Det har (i vårt fall) varit beställningsjobb och handlat om helt olika presentationer för att kunna nyttja varje mediums finesser, pekskärmar och mus erbjuder l

Typ. Men i det här fallet handlar det om att hantera Microsoft rätt och presentera det på andra enheter på korrekt sätt. Det är ingen lätt uppgift.