Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"Typ"... Jag har missuppfattat er eller vaddå?

Vi sitter i samma båt här. Hanteringen sker utefter det. Handlar inte om att vi missuppfattar varandra.

Jag tror i alla fall inte att vi är på väg mot mindre datorskärmar. Snarare större ipad/iphone/etc. skärmar... Det är lite roligt m.t.p att det inte var så länge sedan som telefontillverkarna skröt med sina mini-mobiler... 😉

Sen finns det även gränser på hur gamla operativsystem/webbläsare/etc. man vill supporta till... Det finns ingen anledning att slösa dyrbara pengar på att försöka få allt att fungera på uråldriga system.

Men nog om det. Nu måste jag sova lite till innan

Sova mitt på blanka dan!? Voffo!? Voffo gör ho på detta detta vise? Voffo!?

Hon har tröttnat på dig Andreas. Inse fakta nu. Skicka PM och be om mobilnummer innan hon däckar helt. Jag ser en lördagsdejt framför mig.

Du gillar väl franskt?

Jenny:
Så länge det inte är en massa flash så kan Opera Mini visa i princip vilken sida som helst på vilken slags mobil/läsplatta som helst på ett bra sätt, eftersom man kan zooma in och ut hejvilt. Jag har en pytteliten skärm på min SE Xperia Mini, och

Jag vet hur Opera mini fungerar. Sen bygger man inte en sajt och säger till alla användare att använda ett visst verktyg (då hade vi blivit av med IE för länge sedan!). Det går åt andra hållet: först kollar man på vad användarna använder sen bygger man fö

Allt skulle bli väldigt enkelt om alla bara följde webbstandarder. 😉
Och med "alla" menar jag förstås de som gör webbläsare.