Quote from Guest on 24 June 2010, 09:20Den här boken blev jag riktigt nyfiken på. 🙂
http://www.dn.se/dnbok/bokrecensioner/haruki-murakami-vad-jag-pratar-om-nar-jag-pratar-om-lopning-1.1126953
Den här boken blev jag riktigt nyfiken på. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 09:30tack - ska beställa & läsa på semestern!
tack - ska beställa & läsa på semestern!
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 09:36Den har funnits på engelska ett par år nu och jag har för mig att vi diskuterat den här på funbeat förut och att den fick blandade recenssioner. Jag älskar den, det är den bästa bok om löpning jag läst. Men förvänta er ingen "Born to Run"(som jag f ö ocks
Den har funnits på engelska ett par år nu och jag har för mig att vi diskuterat den här på funbeat förut och att den fick blandade recenssioner. Jag älskar den, det är den bästa bok om löpning jag läst. Men förvänta er ingen "Born to Run"(som jag f ö ocks
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 09:42Aha, den diskussionen har jag missat.
Precis därför har jag nu beställt den på Adlibris. Flåshurtiga träningsråd finns det andra böcker som beskriver. Jag blev nyfiken just på att det verkar vara en lite annan infallsvinkel på vad löpning kan ge.
Aha, den diskussionen har jag missat.
Precis därför har jag nu beställt den på Adlibris. Flåshurtiga träningsråd finns det andra böcker som beskriver. Jag blev nyfiken just på att det verkar vara en lite annan infallsvinkel på vad löpning kan ge.
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 09:43Då kommer du inte att bli besviken! 🙂
Då kommer du inte att bli besviken! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 09:50inte läst "Born to run" som för mig tillbaka till Bruce SPringsteens konsert i Stockholm förra juni!
ser fram emot boken - ska beställa idag!
inte läst "Born to run" som för mig tillbaka till Bruce SPringsteens konsert i Stockholm förra juni!
ser fram emot boken - ska beställa idag!
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 09:50Den är vacker och trevlig i sin enkelhet. Jag gillar den skarpt!
Den är vacker och trevlig i sin enkelhet. Jag gillar den skarpt!
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 09:55🙂
Såg att man kan provläsa lite på Adlibris. Gjorde det, gillade vad jag läste och beställde. 169:- - billigt nöje dessutom.
🙂
Såg att man kan provläsa lite på Adlibris. Gjorde det, gillade vad jag läste och beställde. 169:- - billigt nöje dessutom.
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 10:00tack Kristina - då gör jag det också 🙂
tack Kristina - då gör jag det också 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 10:08boken är även billigare på engelska ( jag beställt) 81 kr! www.bokus.com plus en bok till av samma författare.
boken är även billigare på engelska ( jag beställt) 81 kr! http://www.bokus.com plus en bok till av samma författare.