Quote from Susan Hartley on 24 June 2010, 12:01Japp. Originaltiteln lyder "Hashiru koto ni tsuite kataru toki ni boku no kataru koto"
Japp. Originaltiteln lyder "Hashiru koto ni tsuite kataru toki ni boku no kataru koto"
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 12:52tack Johanna - att bara uttala titeln kräver träning 🙂
bokus har 15% rabatt på sina böcker ifall ingen känner till detta.
tack Johanna - att bara uttala titeln kräver träning 🙂
bokus har 15% rabatt på sina böcker ifall ingen känner till detta.
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 13:40Fick boken i present i förregår!
Fick boken i present i förregår!
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 19:0750 i vilopuls 70 efter en halvtimmes löpning och 100 vid maximal, kan det vara riktigt?
50 i vilopuls 70 efter en halvtimmes löpning och 100 vid maximal, kan det vara riktigt?
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 18:30Jag tyckte boken var värdelös. Han rabblar om sina löppass utan att något händer. Skriven på enkel engelska utan humor. Fattade aldrig vad poängen med boken var. Förmodligen måste man vara kulturelitist för att fatta den.
Om det är någon som vill ha den
Jag tyckte boken var värdelös. Han rabblar om sina löppass utan att något händer. Skriven på enkel engelska utan humor. Fattade aldrig vad poängen med boken var. Förmodligen måste man vara kulturelitist för att fatta den.
Om det är någon som vill ha den
Quote from Elias Engqvist on 25 June 2010, 18:39Jag tycker också att den var TRÅKIG - kanske bra stilistiskt men inget som håller en vaken precis!
Jag tycker också att den var TRÅKIG - kanske bra stilistiskt men inget som håller en vaken precis!
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 20:12Jag har nu köpt Kafka på stranden av Haruki Murakami och hoppas på samma läsupplevelse igen. Jag orkar sällan med skänlitteratur numera men Haruki fick mig faktiskt att hoppas.
Jag har nu köpt Kafka på stranden av Haruki Murakami och hoppas på samma läsupplevelse igen. Jag orkar sällan med skänlitteratur numera men Haruki fick mig faktiskt att hoppas.
Quote from Funbeat user on 25 June 2010, 22:06Jag har också läst den engelska utgåvan och den gav mig ingenting.
Jag har också läst den engelska utgåvan och den gav mig ingenting.
Quote from Susan Hartley on 26 June 2010, 11:11Lars-Åke: Kulturelitism? Visserligen har Murakami varit uppe som namn i samband med Nobelpriset i litteratur, men han är väldigt folklig och hans böcker är inte "svåra".
Självbiografier kan ju dock vara lite tråkiga att läsa om man inte finner personen
Lars-Åke: Kulturelitism? Visserligen har Murakami varit uppe som namn i samband med Nobelpriset i litteratur, men han är väldigt folklig och hans böcker är inte "svåra".
Självbiografier kan ju dock vara lite tråkiga att läsa om man inte finner personen
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 11:17Jag måste nog också ställa mig lite frågande till "kulturelitist". Om jag inte visste om att författaren är en känd sådan, skulle jag ha gissat att boken är en misslyckad författardebut. 🙂
Jag måste nog också ställa mig lite frågande till "kulturelitist". Om jag inte visste om att författaren är en känd sådan, skulle jag ha gissat att boken är en misslyckad författardebut. 🙂