Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 16:52Den svenske kockens i Mupparna?
Den svenske kockens i Mupparna?
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 16:54Touringcykel?
Touringcykel?
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 17:01David: tja det är väl en matglad svensk som har/hade den...
David: tja det är väl en matglad svensk som har/hade den...
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 17:05Den ser säker ut.
Den ser säker ut.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 19:14Min hybrid är odämpad, väger 11 kg, skivbroms och 23 mm däck.
Det är för mig en hybrid...men den kostar tyvärr lite mer än trådskaparens budget. Men jag förespråkar ändå hybriden då den funkar super både som motionscykel och arbetshäst. Det finns billigar
Min hybrid är odämpad, väger 11 kg, skivbroms och 23 mm däck.
Det är för mig en hybrid...men den kostar tyvärr lite mer än trådskaparens budget. Men jag förespråkar ändå hybriden då den funkar super både som motionscykel och arbetshäst. Det finns billigar
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 19:33Bruse: det stämmer alltså som profilbilden säger, du är en cykeltaliban? Checkar av varje pendlarstråk och plockar av alla cyklister som inte kör cyclocross. Och även cx:ar som inte har sadeln inställd enligt bruses sadelskola? 🙂
Bruse: det stämmer alltså som profilbilden säger, du är en cykeltaliban? Checkar av varje pendlarstråk och plockar av alla cyklister som inte kör cyclocross. Och även cx:ar som inte har sadeln inställd enligt bruses sadelskola? 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 31 August 2010, 19:38Maria kallade mig det, för att jag har från henne en avvikande åsikt om lämplig cykel.
Maria kallade mig det, för att jag har från henne en avvikande åsikt om lämplig cykel.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:07Lingling: det märkliga åkdonet på bilden är min gamla gt-mtb som jag byggde om i omgångar tills den dan jag insåg att det var en cx/touring-wannabehoj jag hade framför mig. Då skaffade jag en surly cross-check istället.
Nu tjänar den som pub/stations-ök
Lingling: det märkliga åkdonet på bilden är min gamla gt-mtb som jag byggde om i omgångar tills den dan jag insåg att det var en cx/touring-wannabehoj jag hade framför mig. Då skaffade jag en surly cross-check istället.
Nu tjänar den som pub/stations-ök
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:41Att det är en GT är ju lätt att se, så långt hängde jag med.
Att det är en GT är ju lätt att se, så långt hängde jag med.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:42Väldigt bra exempel på när man försöker få ut för mycket ur något som inte kan ge det!
Väldigt bra exempel på när man försöker få ut för mycket ur något som inte kan ge det!