Quote from Lars Ekegård on 29 August 2010, 19:24Skärmar på en CX är väldigt smart faktiskt, därför köpte jag en med hål så skärmar gick att få på och av enkelt.
Är det regn, rusk, vinter, halt, kladdigt mm så är det bara att köra.
Gjorde premiärpasset på CX idag och var ren från topp till tå.
Skärmar på en CX är väldigt smart faktiskt, därför köpte jag en med hål så skärmar gick att få på och av enkelt.
Är det regn, rusk, vinter, halt, kladdigt mm så är det bara att köra.
Gjorde premiärpasset på CX idag och var ren från topp till tå.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 19:25Det är väl upp till din subjektiva inställning.
Jag kör cykelcross med dubbdäck o skärmar på vinter.Sedan är min Ride of Dopecykel lagom fin
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=7572ab35d02a4743a82b8cba315779c4.jpg&Size=
Det är väl upp till din subjektiva inställning.
Jag kör cykelcross med dubbdäck o skärmar på vinter.
Sedan är min Ride of Dopecykel lagom fin
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=7572ab35d02a4743a82b8cba315779c4.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 19:25Rosa!
Rosa!
Quote from Lars Ekegård on 29 August 2010, 19:26+1 David, en riktig monsterpendlar CX.
+1 David, en riktig monsterpendlar CX.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 19:28Nu är inte detta CX:en. Denna används i ur o skur.
CX:en används bara till träning.
Nu är inte detta CX:en. Denna används i ur o skur.
CX:en används bara till träning.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 19:29David: Söt cykel! 🙂
David: Söt cykel! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 19:32Det är enda sättet att inte få den stulen.
Det är enda sättet att inte få den stulen.
Quote from Lars Ekegård on 29 August 2010, 19:56Med de där gröna handtagen ser den i alla fall tävlingsklar ut.
Sen blir det perfekt att stoppa bars och gel i korgarna som man orkar hela loppet.
Med de där gröna handtagen ser den i alla fall tävlingsklar ut.
Sen blir det perfekt att stoppa bars och gel i korgarna som man orkar hela loppet.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 19:58Den rosa vädurstutan ger en viss finess till ekipaget.
Den rosa vädurstutan ger en viss finess till ekipaget.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 19:59Kör en Nishiki Ultra Pro i ur och skur.
Jobbpendar, cykellopp, stadscykling, landsväg, cykelkärra...ja jag tycker det är en toppencykel som funkar i alla lägen.
Utan dämpare, slicks eller dubbat, skivbromsar, ursköna barends för händernas omväxlings skull
Kör en Nishiki Ultra Pro i ur och skur.
Jobbpendar, cykellopp, stadscykling, landsväg, cykelkärra...ja jag tycker det är en toppencykel som funkar i alla lägen.
Utan dämpare, slicks eller dubbat, skivbromsar, ursköna barends för händernas omväxlings skull