Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Många har efterfrågat en funktion för att kunna markera inlägg så att man inte tappar bort dem. Nu finns den möjligheten!

Längst ner till höger på varje inlägg finns en liten grå flagga. Klicka på den så markeras inlägget som flaggat. Flaggan blir direkt

Toppen verkligen kanon! Det har jag längtat efter!

Perfa! =)

Perfekt, tack Olle!

Jamen det fungerar ju inte Olle. Eftersom jag redan läst inlägget så kommer det inte upp på min sida med olästa inlägg. I alla fall har inte jag lyckats hitta något av de inlägg jag flaggat

Kanon, tack.

Måste hålla med Per. Jag får det inte heller att fungera så att jag har nytta av det... Jag vill kunna se det i lästa inlägg, gärna att det flaggas vid sidan av en grupp så att jag vet att jag har något där. Jag ska ju inte behöva öppna allt, och scrolla

Ajdå, så slarvigt, jag hade missat att koppla på flaggorna på den sidan (testade den själv under en period så bara jag fick se dem). Nu ska allt vara i sin ordning dock.

Olle: Kan du beskriva igen var jag ska se flaggan? Jag har testat igen och hittar den endast om jag går så långt in i inläggen så att jag ser själva flaggan... Vad gör jag för fel? Vad kan jag förväntas se den?

Finemang!