Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

...fast jag tror att Jerker menar att hoppa till det flaggade *inlägget* snarare än till diskussionen. Det är ju faktiskt inläggen man flaggar och jag kan hålla med om att om man hittar ett bra tips som man vill spara så är det själva inlägget man vill gå

Instämmer i det Mikael F. säger.

Jag flaggade ett inlägg i "Vad ska du äta idag?" för att det fanns ett recept där jag vill pröva, det går inte att hitta nu eftersom folk har skrivit flera sidor efter det. Så ja, en funktion där jag kommer åt INLÄGGET jag markerade istället för TRÅDEN de

Om informationen anses så viktigt att man vill kunna referera till den senare varför inte Copy & Paste i notepad och spara på egen dator?

Det verkar väl vara en bra tanke att man markerar inlägget, inte tråden. Man kan alltid gå till första inlägget i den tråd där man har markerat ett inlägg, det omvända är lite krångligt i långa trådar.

Gazzah:

Varför ska någon funktionalitet existera någon annanstans överh. när man kan lägga allt ansvar på individen?

1. Det är enklare och snabbare att bara kunna markera inlägget.

2. Jag vill ha åtkomst till det från en annan dator än min egen etc.

Låt os nu reda ut det här. Funktionen att flagga utvalda inlägg finns redan. Jag kan t.ex. välja att flagga var 5:e inlägg i den här tråden. Det låter sig göras och Funbeat verkar spara undan informationen om vilka inlägg jag flaggat.

Däremot saknas funk