Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det vore bättre om man kunde få en länk till flaggade inlägg på förstasidan och inläggssidorna - på samma sätt som "nästa olästa" - istället. Jag tror inte att så många använder översiktssidan...

Dessutom kommer man ju inte åt översiktssidan om man inte har några olästa inlägg. Således kan jag inte gå tillbaka till en diskussion som jag redan läst, vid ett senare tillfälle för att göra ett inlägg.

Fel Per...

Du kan klicka pa 0 inlagg och se de flaggade ....

Då måste jag vara helt blind. Har nu kollat både i FireFox och IE utan att kunna hitta den länk som det står "0 inlägg" på eller nåt annat heller för den delen som tar mig till en översiktssida.

1. Kolla längst upp under ditt namn
2. Boka tid hos en optiker om steg 1 inte hjälper... 😉

Tack. Steg 1 hjälpte, jag slapp boka tid hos optikern.

Men en sida med 20-25 senaste inläggen (lästa som olästa) som man kunde gå till vore inte dumt annars? Eller de 20-25 senaste i de grupper man är med i?
Fast flaggor fungerar ju också, om man tänker på, kommer ihåg att använda dem 🙂

låter kanon! Ofta man skiter i att svara för att man har bråttom och det är ju synd. Svårt leta upp gamal trådar igen.

Det borde väl gå att ordna så man kan, på samma sätt som man kan hoppa till första olästa inlägg, hoppa till ett inlägg man har flaggat. Nu när jag bestämde mig för att "oflagga" de inlägg jag hade flaggat, så upptäckte jag att man måste bläddra _alla_ si

anledningen till att det är så är att funktionen att en tråd automatiskt indelas i sidor kom långt efter att flagg funktionen infördes! (Vilket inte betyder att det är bra förstås)