Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Den här funktionen är avancerad.

Under lång tid, till och från, har det på FunBeat diskuterats möjligheter att ange hur pass intensivt ett träningspass var. Från och med nu finns den möjligheten genom funktionen som kort och gott kallas för

Tjusigt, det här måste jag testa så fort jag får ngt nytt att mata in!

Jag med! Nu kan man ju regga mycket fler saker med gott samvete!

Verkligen kul med alla nyheter!

Jag började lägga till träningsintensitet på redan genomförda träningar och kom då på att det finns en massuppdatering i listan över genomförda träningar. Där kan man ändra träningstyp, men det vore ju snyggt om man kunde

Jag började också lägga in lite intensiteter på gamla träningar. Endast två dagar tillbaka i tiden men.. Intensitetsdiagrammet summerar då lite konstigt, det blir inte 100% i mitt dagram. Dessutom har det största fältet det minsta procenttalet. Är det jag

Angående massuppdateringar: Bra idé. Eventuellt dock kanske inte så användbart mer än precis nu när de nya fälten införts. Eller?

Summering till 100%: Det är nog bara avrundningsfel?

Njae, om jag adderar de olika procentuella delarna blir det 52,29% i mitt diagram (De procentsatser som jag få om jag för pekaren över diagrammet alltså). Men det kanske beror på att jag endast fyllt i intensiteter för två dagar bakåt. Och idag då.

Haha, ja det är nog lite väl felavrundat för att kallas avrundningsfel. 🙂

Fast är det inte så att du tittar fel? Siffrorna är lite dumt utskrivna (på texten som dyker upp när man håller muspekaren över, tooltipen). Där står tex "40, 23%" vilket inte be

Ang massuppdateringar: Behovet av att ändra flera kan väl dyka upp lite då och då, t ex när man efter en tids träning inser att det som i början loggades som "Mycket ansträngande" i själva verket var "Ganska lätt".

Haha! Bra exempel 🙂