Quote from Guest on 12 September 2011, 14:56Det verkar som Funbeat har blivit med ny layout och kanske några nya funktioner? Själv är jag skeptisk mot den layout ändring som är gjord, vad tycker ni andra?
Det verkar som Funbeat har blivit med ny layout och kanske några nya funktioner? Själv är jag skeptisk mot den layout ändring som är gjord, vad tycker ni andra?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 15:06Jag har inte vågat titta så noga. Jag är skeptisk till mycket men jag klarade iaf av att svara på ett inlägg så den funktionen finns ju kvar och fungerar för mig. Återstår bara att se vad som förändrats på riktigt och inte bara layoutmässigt...
Jag har inte vågat titta så noga. Jag är skeptisk till mycket men jag klarade iaf av att svara på ett inlägg så den funktionen finns ju kvar och fungerar för mig. Återstår bara att se vad som förändrats på riktigt och inte bara layoutmässigt...
Quote from Rasmus Olsson on 12 September 2011, 15:09Oj vad nytt... här gäller det å lära om.
Oj vad nytt... här gäller det å lära om.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 15:09Jag ger upp. Får felmeddelande när jag klickar på funbeatloggan och hittar inte mina blogginlägg som var den enda anledningen att jag loggade in just nu. Suck.
Jag ger upp. Får felmeddelande när jag klickar på funbeatloggan och hittar inte mina blogginlägg som var den enda anledningen att jag loggade in just nu. Suck.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 15:09Ja Bruse. Jag känner mig dock för gammal för det idag.
Ja Bruse. Jag känner mig dock för gammal för det idag.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 15:12Sajten trimmas... Det kan nog vara ostadigt en stund framöver. Håll ut!
Sajten trimmas... Det kan nog vara ostadigt en stund framöver. Håll ut!
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:04Nya layouten är en stor förbättring IMHO. Inte minst den tydliga sökrutan.
Nya layouten är en stor förbättring IMHO. Inte minst den tydliga sökrutan.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:07Det är trevligt att den uppmuntrar till kommentarer på träningspass och att det är så tydligt hur man ser mer av träningspass!
Det är trevligt att den uppmuntrar till kommentarer på träningspass och att det är så tydligt hur man ser mer av träningspass!
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:08Betydligt bättre!
Jag gillar ffa flörten med Facebook och att det är lättare att välja vilka pass som ska komma med där.
Bättre kommentering av Pass också. resten verkar inte vara så stor skillnad. Det mest är som vanligt, fast annorlunda.
Betydligt bättre!
Jag gillar ffa flörten med Facebook och att det är lättare att välja vilka pass som ska komma med där.
Bättre kommentering av Pass också. resten verkar inte vara så stor skillnad. Det mest är som vanligt, fast annorlunda.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:08"Olästa inlägg har en ljusare bakgrundsfärg." I min webbläsare (FF 3.6) är de mörkare.
Edit: Fast det skulle kännas mer logiskt om nya inlägg faktiskt hade ljus bakgrund och redan lästa inlägg hade mörkare.
"Olästa inlägg har en ljusare bakgrundsfärg." I min webbläsare (FF 3.6) är de mörkare.
Edit: Fast det skulle kännas mer logiskt om nya inlägg faktiskt hade ljus bakgrund och redan lästa inlägg hade mörkare.