Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 15:05*lägger huvudet på sné och ler mitt allra vänligaste leende* Det vore väääääldigt uppskattat om man kunde få välja att dölja kommentarerna. Blir otroligt svårt att överblicka folks (=träningskompisars) reggade träning annars.
*lägger huvudet på sné och ler mitt allra vänligaste leende* Det vore väääääldigt uppskattat om man kunde få välja att dölja kommentarerna. Blir otroligt svårt att överblicka folks (=träningskompisars) reggade träning annars.
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 13:35@DJ Tricky: Tack! Funkar precis som jag vill ha det.
@DJ Tricky: Tack! Funkar precis som jag vill ha det.
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 12:32Då jag är litet äldre användare har jag litet svårt att se då vissa fält och bokstäver är för bleka. Exempel på detta är dagar som syns i svagt grå bokstäver + namn på första sidan. Det kan också vara skarpare färg på registreringsformuläret för träningsp
Då jag är litet äldre användare har jag litet svårt att se då vissa fält och bokstäver är för bleka. Exempel på detta är dagar som syns i svagt grå bokstäver + namn på första sidan. Det kan också vara skarpare färg på registreringsformuläret för träningsp
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 12:45Linda S (t+) Skulle vara bra om man kunde dölja kommentarerna. Blir rätt rörigt som det är.
Linda S (t+) Skulle vara bra om man kunde dölja kommentarerna. Blir rätt rörigt som det är.