Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"Gör därför en sammanfattande lista på ett enda ställe (förslagsvis i din låsta tråd), med våra förslag på buggar och förslag på förbättringar och sedan om ni tänker åtgärda det och sen pricka av allteftersom."

Håller med om att det vore bra med en samma

Jenny, vilket par vi är. Du fortsatte min avbrutna tanke!

Verkar mycket rörig. Hur läger man ut träningsinbjudningar till tränarkompisar? Tagit bort den super funktionen ?

Ett bra exempel på vad jag nyss nämnde. Tror Olle tog bort den funktionen då den strulade. Men jag är osäker. Ännu ett skäl till Den Enda Sanna Listan.

Ja enligt ett inlägg från Olle nånstans så förklarade han att den användes lite och skulle åtminstone arbetas om innan den kommer tillbaka (om jag nu kommer ihåg rätt)

Här lägger jag ut information om vad som har fixats:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1087997

Jag ska fundera på vad som kan göras ytterligare!

Angående inbjudningsfunktionen till träningspass: Det stämmer att den har tagits bort. Det var bara några få personer som använde den funktionen och den hade så många brister att vi bestämde att ta bort den. Jag hoppas kunna presentera en ersättare så små

Kan man inte göra öppna inbjudningar till träningspass längre?

@Maria T, läs inlägget ovanför ditt så har du svaret 🙂

Men det är ju förfärligt! (t-)

Utan den funktionen hade jag nog aldrig träffat mina härliga funbeat-kompisar. Det är ett jättebra sätt att hitta kompisar och att bjuda med de man redan har. Typ det bästa med hela funbeat!!!