Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lingling: Du kan lägga till den boxen igen genom att klicka på länken längst ner i högerkolumnen på startsidan.

Alfred: Japp, det borde det. Ser fel ut i vissa browsers.

Jag tycker att sidan är mer lättnavigerad än tidigare, så det gillas. 🙂 Det jag gillar mindre bra är att det är så mycket vit bakgrund. Både den blå och den svarta texten på den vita bakgrunden blir för skarpt för mina ögon.

På min dator hemma (stenålders iBook) så är dagnoteringstexten orimligt mycket större än träningstexten.

Ser nu att det är likadant på jobbet med Windows 7.

Det där med underliga avstavningar har jag insett att jag måste lära mig acceptera, även om de

tycker den är väldigt lik facebook, men mycket snyggare än hur det var innan iallafall.

Jag insåg precis en grej som jag retar mig aningens på: När man är i en tråd, är fliken "Grupper" markerad, men menyn till vänster som hör till grupper, d.v.s. "Alla grupper", "Mina grupper", "Aktiva diskussioner", "Olästa", "Grupparkivet" byts ut mot en

Lång tråd att skumma efter ett svar på en enkel fråga, så jag ställer den rakt ut och hoppas på svar.

I förra designen hade jag en lista över de trådar där jag deltar som hade nya inlägg. Det är i min mening det enda vettiga sättet att lista trådar; jag

Jag höll på att få krupp när jag loggade in på den "nya" layouten.....Helt nytt bara sådär och gillar den inte alls...

Ge det några dagar... Man vänjer sig.

Först packar Garmin Connect ihop sen ett antal veckor (funderar på att byta märke både när det gäller mobil GPS och pulsklocka, har inte varit med om sämre support och strul) och nu detta....Fattas bara att Sports Tracker dyker....

@Göran: I högerspalten på startsidan kan du lägga till en box med "Olästa diskussioner som jag deltar i". Klicka här: http://www.funbeat.se/index.aspx?editmode=yes för att lägga till boxar.