Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Var finns listan över de diskussioner jag har skrivit i? Jag tyckte det var så bra att kunna prioritera att kolla om det hänt ngt i dem, helst skulle jag vilja ha en inställning så att man alltid fick upp de diskussionerna först när man hoppar mellan olä

Irriterande dålig "förbättring"! Nu syns inte längre träningspassen i helhet i kalendern utan man måste klicka på "visa" för att se hela - skitkasst. Förra sidan var bättre och mer funktionell för min del. Dessutom går det inte att styckindela texten utan

Betydligt bättre översikt i kalendern nu för min del, tack! Jag hoppas dock fortfarande på en mer kompakt översiktsvy här för en snabb överblick över planering och genomförda pass. Min lilla skärm kan inte visa speciellt mycket åt gången och ur översiktsp

Tycker den blå färgen är för ljus, men smaken är ju........

Trodde att jag hade tackat för mig i den här tråden.....men det finns tydligen flera liknande...Tack igen då....å så glöm nu inte löpträningen i ert allt så finfina slit med den nya FunBeatens utseende....???

@Jan: Menar du den tunna blå som används som bakgrund i t.ex ragistreringsformuläret? Vi har märkt att den färgen kan se alltför ljus ut om man har för hög kontrast inställd på bildskärmen.

Prova att skruva ner kontrasten en aning (brukar vara en knapp m

Kan man inte få bli av med kommentarerna i kalenderöversikten helt och hållet? De fyller ingen större funktion där mer än fyller ut sidan, förstör layaouten och är i vägen.

Och sen - pretty please with tons of sugar and other tasty fast carbs on top -

Här är en liten "buggrapport":

När man fyllt i kommentar för träningspass och sparat så har passet tappat radbrytningar när man sedan läser det.

Vidare vore det skönt att slippa namnge varje träningspass 🙂

Om antalet tecken i kalendern begränsas så funkar det inte att söka efter ett pass utifrån vad man har skrivit längre (med ctrl+F) om man inte har skrivit det i början av texten.

Jag tvivlar på att jag är den första som nämner detta (det är lite svårt att läsa ikapp på alla inlägg som förekommer just nu) men jag tycker kalenderns pass/dagsnoteringar hamnar väldigt konstigt. Borde inte alla "första passet" per dag hamna i överkant?