Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:47En funktion som jag gärna skulle vilja ha är något sätt att sortera sina rundor. Jag springer ofta på nya ställen och eftersom jag inte kan ta bort rundor som är kopplade till träningspass börjar jag samla på mig ett gäng. Vissa rundor springer jag dock r
En funktion som jag gärna skulle vilja ha är något sätt att sortera sina rundor. Jag springer ofta på nya ställen och eftersom jag inte kan ta bort rundor som är kopplade till träningspass börjar jag samla på mig ett gäng. Vissa rundor springer jag dock r
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:50Linus: OJ!! Galen kalender. Vi ska absolut inteföra en maxgräns för hur många tecken som visas.
Linus: OJ!! Galen kalender. Vi ska absolut inteföra en maxgräns för hur många tecken som visas.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:54Det vore väldigt trevligt att i efterhand kunna redigera vem som får se vad-inställningarna på de rundor man har, samt kunna radera rundor från pass om man inte vill ha rundan men väl passet kvar.
Det vore väldigt trevligt att i efterhand kunna redigera vem som får se vad-inställningarna på de rundor man har, samt kunna radera rundor från pass om man inte vill ha rundan men väl passet kvar.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 15:03Annica, man ändrar rundan på ett pass genom att välja typ "Välj runda" i listan, då blir det ingen runda när man sparar.
Annica, man ändrar rundan på ett pass genom att välja typ "Välj runda" i listan, då blir det ingen runda när man sparar.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 15:07Annica med c om det är mig du menar, någon Annika känner jag inte.
Det fungerade inte igår, jag kunde inte spara passet med mindre än att jag döpte rundan trots att jag försökte välja bort rundan helt.
Det slutade med att jag sparade rundan ändå, men nu
Annica med c om det är mig du menar, någon Annika känner jag inte.
Det fungerade inte igår, jag kunde inte spara passet med mindre än att jag döpte rundan trots att jag försökte välja bort rundan helt.
Det slutade med att jag sparade rundan ändå, men nu
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 15:16Garmin importen korrekt i Garminprogramet men i Funbeat lägger den till km som inte finns, fösöker redigera i kartan men det fungerar inte, det händer liksom ingenting.
Hur får man upp en större karta?
Egna nam på träningspasset accepteras inte längre var
Garmin importen korrekt i Garminprogramet men i Funbeat lägger den till km som inte finns, fösöker redigera i kartan men det fungerar inte, det händer liksom ingenting.
Hur får man upp en större karta?
Egna nam på träningspasset accepteras inte längre var
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 15:20Annica (ursäkta mitt tidigare misstag), jag pratar om att radera rundan från ett pass nu. Att ändra vem-som-får-se inställningarna, vet jag inte hur man gör. Men om man redigerar ett pass, så finns ju en lista med rundor - då väljer jag bara "välj runda i
Annica (ursäkta mitt tidigare misstag), jag pratar om att radera rundan från ett pass nu. Att ändra vem-som-får-se inställningarna, vet jag inte hur man gör. Men om man redigerar ett pass, så finns ju en lista med rundor - då väljer jag bara "välj runda i
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 15:39Kommer tävlingarna att försvinna från diskussionslistan som lovades i en tråd enligt nedan.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=975639
Kommer tävlingarna att försvinna från diskussionslistan som lovades i en tråd enligt nedan.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=975639
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 15:42Linus: Kalendern begränsar nu antalet tecken från ett träningspass beskrivning som visas.
Linus: Kalendern begränsar nu antalet tecken från ett träningspass beskrivning som visas.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 15:43Ååååh, Tack Olle. Nu är kalendern möjlig att läsa! Det var snabbt marsherat!! 😀 (t+)
Ååååh, Tack Olle. Nu är kalendern möjlig att läsa! Det var snabbt marsherat!! 😀 (t+)