Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 23:26Olle: Måste vara något isolerat problem med Chrome och min dator. Har samma version installerad på andra datorn och där fungerar det.
Olle: Måste vara något isolerat problem med Chrome och min dator. Har samma version installerad på andra datorn och där fungerar det.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 03:50Provade att snabbt lägga in ett träningspass och jag tycker att det är en försämring. Inte alls lika överskådligt som tidigare.
Provade att snabbt lägga in ett träningspass och jag tycker att det är en försämring. Inte alls lika överskådligt som tidigare.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 06:46Jag saknar den lilla pilen som tar mig direkt till nästa olästa inlägg direkt från startsidan.
När jag skulle konfigurera högerspalten på startsidan så försvann standardinställningarna och jag har nu endast det fönstret jag ville lägga till där.
Jag saknar den lilla pilen som tar mig direkt till nästa olästa inlägg direkt från startsidan.
När jag skulle konfigurera högerspalten på startsidan så försvann standardinställningarna och jag har nu endast det fönstret jag ville lägga till där.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 06:56Fräscht med ny layout!
Har dock problem med att flytta / ta bort saker ur högerkolumnen på förstasidan, inget händer hur jag än klickar. Använder Firefox 6.0.2.
Fräscht med ny layout!
Har dock problem med att flytta / ta bort saker ur högerkolumnen på förstasidan, inget händer hur jag än klickar. Använder Firefox 6.0.2.
Quote from ellen olsson on 13 September 2011, 07:01Kan man inte se träningarna i lista längre? Det är betydligt mer lättläst än kalendern som har sisådär ett ord per rad och och har alltid varit mitt förstahandsalternativ.
Kan man inte se träningarna i lista längre? Det är betydligt mer lättläst än kalendern som har sisådär ett ord per rad och och har alltid varit mitt förstahandsalternativ.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 07:47Jag kan faktiskt inte bestämma mig för om det här är bättre än det gamla eller ej. Men jag håller helt med alla som tycker att kontrasten mellan texten och den grå bakgrunden är för liten. Lite svårläst alltså.
Byt typsnitt (gärna med serifer och längre
Jag kan faktiskt inte bestämma mig för om det här är bättre än det gamla eller ej. Men jag håller helt med alla som tycker att kontrasten mellan texten och den grå bakgrunden är för liten. Lite svårläst alltså.
Byt typsnitt (gärna med serifer och längre
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 08:16Jag har inga problem med läsbarhet och kontrast på mina datorer och telefoner. Däremot står det så här "Olästa inlägg har en ljusare bakgrundsfärg". Det är ju precis tvärtom - "Olästa inlägg har mörkare bakgrund".
Jag har inga problem med läsbarhet och kontrast på mina datorer och telefoner. Däremot står det så här "Olästa inlägg har en ljusare bakgrundsfärg". Det är ju precis tvärtom - "Olästa inlägg har mörkare bakgrund".
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 08:22Kontrast och färg funkar bra för mig på mina bärbara och telefoner men jag förstår att det är viktigt för de som tycker annorlunda. Angående färgval och design ur ett rent estetiskt perspektiv så vet jag att jag tenderar att ogilla allt som är pastelligt,
Kontrast och färg funkar bra för mig på mina bärbara och telefoner men jag förstår att det är viktigt för de som tycker annorlunda. Angående färgval och design ur ett rent estetiskt perspektiv så vet jag att jag tenderar att ogilla allt som är pastelligt,
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 08:37Håller, som många andra, med om att det blir för mycket "övrig träning" i tårtdiagrammet. Gillar det nya sökfältet för aktivitet när man ska registrera träning, blir mindre letande. Tycker också att det vore mer logiskt att lästa kommentarer är mörkare oc
Håller, som många andra, med om att det blir för mycket "övrig träning" i tårtdiagrammet. Gillar det nya sökfältet för aktivitet när man ska registrera träning, blir mindre letande. Tycker också att det vore mer logiskt att lästa kommentarer är mörkare oc
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 08:43Tycker den nya layouten känns fräsch och har inga problem med kontrasten- utom möjligen som Bruse påpekade, att datumet under avataren är nästan oläsligt.
Jag skulle gärna kunna välja ett standardinnehåll i mina träningsrundor så jag inte vid varje upplä
Tycker den nya layouten känns fräsch och har inga problem med kontrasten- utom möjligen som Bruse påpekade, att datumet under avataren är nästan oläsligt.
Jag skulle gärna kunna välja ett standardinnehåll i mina träningsrundor så jag inte vid varje upplä