Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja det är ju som vanligt när det gäller oss gamla löparknegare i internet....prexis som man börjar typ att kunna liksom lite av vad som man ska göra å hitan å ditan i programmet....ja då djävlar dyker det upp ett helt nytt...HALLELULJA..... Ja jag har red

Bra jobb! Gillar att det är lätt att kommentera pass och att kommentarerna syns direkt. Men det blir mycket scrollande, för det finns mycket som stjäl plats så att feeden blir väldigt gles.Lite justeringar för att göra den tätare vore bra!
Noterade att om

Jag förstår inte vad folk menar med att kontrasten mellan lästa & olästa inlägg är dålig, eller att den svarta texten inte syns? På min skärm ser det finfint ut och går mycket väl att läsa, även om kontrasten inte är den ultimata.

Såhär ser det ut för mi

Jag använder Chrome och då verkar det inte fungera att automatiskt får upp listan med träningsformer. Jag kan alltså inte regga min träning nu. Men eftersom det oftast är PEBCAK med mig inblandad så vet jag inte om det är jag eller Funbeat...

Charlotta:
Även jag använder Chrome och för mig fungerar listan fullt normalt såvitt jag kan se!

Snygg design, om än "tyngre" att ladda in än tidigare.

Irriterade mig direkt på minst 2 saker i hur man numera registrerar sin träning.

Det första, att man måste klicka och sedan bocka i en ruta för att få möjlighet att välja utrustning och intensitet (

Skumt. Jag var tvungen att öppna Explorer för att få en lista att välja på. I Chrome händer ingenting.

Hur har tanken varit vad gäller mobiltelefoner? Om vi bortser från att sajten sänkt min browser 3 gånger på mobilen - det kan ju bero på någon elak reklam även om problemen bara uppstått efter layoutändringen - så är den väldigt svåranvänd med en mobil. M

Ja just det. Helt värdelöst på mobilen min även om jag har större skärm än Fredrik. Misstänker jag, om han inte bytt fån nyss.

Jo det tror jag att han skulle göra. Byta telefon alltså.