Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 17:35Tack men de nya passen ser inte ut som de andra ! Och vart lägger man in snitthastighet ( som den räknade ut själv förut ?!?! ) ?? Tycker att den nya inte riktigt känns bättre, bara krångligare ... 🙁
Tack men de nya passen ser inte ut som de andra ! Och vart lägger man in snitthastighet ( som den räknade ut själv förut ?!?! ) ?? Tycker att den nya inte riktigt känns bättre, bara krångligare ... 🙁
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 17:54emil: Vad menar du med att "de nya passen inte ser ut som de gamla"?
Snitthastigheten visas i pratbubblan som syns när du skriver något i fälten för längd på passet eller sträcka.
emil: Vad menar du med att "de nya passen inte ser ut som de gamla"?
Snitthastigheten visas i pratbubblan som syns när du skriver något i fälten för längd på passet eller sträcka.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 17:56Känns ovant men så är det alltid i början. Detta kommer man kunna vänja sig vid och uppskatta 🙂
Känns ovant men så är det alltid i början. Detta kommer man kunna vänja sig vid och uppskatta 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 18:04Gillar ju färg så tar väl ett tag att vänja sig med de här gråa istället för orange på olästa inlägg 😛
Gillar ju färg så tar väl ett tag att vänja sig med de här gråa istället för orange på olästa inlägg 😛
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 18:19Olle : Om jag går in på "min analys" och tittar på "min lista" , så läggs inte min längd på passet med i sammanlagd längd de senaste tex 30 dagarn. Distansen hamnar i beskrivningar....
Mitt pass idag "finns" inte med !!
Jag vill ha en ruta som fanns
Olle : Om jag går in på "min analys" och tittar på "min lista" , så läggs inte min längd på passet med i sammanlagd längd de senaste tex 30 dagarn. Distansen hamnar i beskrivningar....
Mitt pass idag "finns" inte med !!
Jag vill ha en ruta som fanns
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 18:36Olle: Skall jag också skriva kommentarerna om dagens pass i samma ruta som dagens "längd". Hur blir det reggat då ? Vad menar du med att snitthastigheten syns i pratbubblan ? Var skall jag skriva "snitthastighen" ? Saknas tyvärr en hel del tycker jag... :
Olle: Skall jag också skriva kommentarerna om dagens pass i samma ruta som dagens "längd". Hur blir det reggat då ? Vad menar du med att snitthastigheten syns i pratbubblan ? Var skall jag skriva "snitthastighen" ? Saknas tyvärr en hel del tycker jag... :
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 19:31Olle: FB har lämnat 80-talet!
*grattis*
Olle: FB har lämnat 80-talet!
*grattis*
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 19:41Håller med många här om att kontrasten inte är den bästa på alla ställen.
Speciellt datum under namn i foruminlägg har dålig kontrast. Ljusgrått mot vitt/annan ljusgrå har aldrig haft särskilt bra kontrast och bör reserveras för saker man inte vill att nå
Håller med många här om att kontrasten inte är den bästa på alla ställen.
Speciellt datum under namn i foruminlägg har dålig kontrast. Ljusgrått mot vitt/annan ljusgrå har aldrig haft särskilt bra kontrast och bör reserveras för saker man inte vill att nå
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 19:51Just nyanser beror mycket på hur skärmen är inställd. Det som på en skärm/dator ser bra ut, kan se helt visset ut på en annan. Så man får vara försiktig för att ge ljusstyrkan betydelse.
Just nyanser beror mycket på hur skärmen är inställd. Det som på en skärm/dator ser bra ut, kan se helt visset ut på en annan. Så man får vara försiktig för att ge ljusstyrkan betydelse.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 19:54Mycket nöjd med det jag sett hittills, har inte hunnit testat att mata in pass utom på test. Men grafiken är ju grym, har inga problem med kontrasten alls, varken på PC eller Mac, Internet Explorer eller Firefox.
Visst tar det ett tag att hitta allt på ny
Mycket nöjd med det jag sett hittills, har inte hunnit testat att mata in pass utom på test. Men grafiken är ju grym, har inga problem med kontrasten alls, varken på PC eller Mac, Internet Explorer eller Firefox.
Visst tar det ett tag att hitta allt på ny