Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 17:04Fast... Jag vill inte alls låta som en bakåtsträvare, för det är _bra_ att saker utvecklas, MEN: jag är en sån som tycker att det är viktigare med funktionella förbättringar och förbättringar av prestanda framför snygg layout.
Med detta sagt har jag inte
Fast... Jag vill inte alls låta som en bakåtsträvare, för det är _bra_ att saker utvecklas, MEN: jag är en sån som tycker att det är viktigare med funktionella förbättringar och förbättringar av prestanda framför snygg layout.
Med detta sagt har jag inte
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 17:05Snygga färger men för lite kontrast gör det svårt att läsa.
Kan man dölja kommentarerna till passen på något sätt? Blir ett väldigt scrollande när alla, om än trevliga, kommentarer formar långa rutor vilket innebär att det blir svårt att få översikt. (#)
Snygga färger men för lite kontrast gör det svårt att läsa.
Kan man dölja kommentarerna till passen på något sätt? Blir ett väldigt scrollande när alla, om än trevliga, kommentarer formar långa rutor vilket innebär att det blir svårt att få översikt. (#)
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 17:05När man använder övriga aktiviteter till att lägga till set och repetitioner för träningen hamnar reklamen ovanpå det man skriver in. Det här problemet fanns i förra layouten också men då bara när man skrev in träningsdata. Nu ligger reklamen över även nä
När man använder övriga aktiviteter till att lägga till set och repetitioner för träningen hamnar reklamen ovanpå det man skriver in. Det här problemet fanns i förra layouten också men då bara när man skrev in träningsdata. Nu ligger reklamen över även nä
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 17:07Min analys > Visa i lista
halva tabellen är under reklamen, Firefox 6.0, annars ser jag inget nytt av intresse där.
Min analys > Visa i lista
halva tabellen är under reklamen, Firefox 6.0, annars ser jag inget nytt av intresse där.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 17:07Jag antar att det där med färger är en smaksak, för jag tycker att det är fullt läsbart och väldigt "rent" jämfört med innan.
Jag antar att det där med färger är en smaksak, för jag tycker att det är fullt läsbart och väldigt "rent" jämfört med innan.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 17:14Vill bara påpeka att saker som är "gråa/oklickbara" faktiskt inte är oklickbara, i alla fall är det inte det som färgen antyder. Färgen antyder bara att saken i fråga inte användes, ungefär som facebook-knappen som blir mörkare blå om man klickar på den f
Vill bara påpeka att saker som är "gråa/oklickbara" faktiskt inte är oklickbara, i alla fall är det inte det som färgen antyder. Färgen antyder bara att saken i fråga inte användes, ungefär som facebook-knappen som blir mörkare blå om man klickar på den f
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 17:15i Chrome ser det bra ut än så länge. Rekommenderar Chrome, för FF har haft problem med minnesläckor som gjort att den blir segare och segare tills den inte går att använda förrän man startar om webbläsaren. Det är i.o.f.s. kanske inget problem om man inte
i Chrome ser det bra ut än så länge. Rekommenderar Chrome, för FF har haft problem med minnesläckor som gjort att den blir segare och segare tills den inte går att använda förrän man startar om webbläsaren. Det är i.o.f.s. kanske inget problem om man inte
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 17:16Undrar också vart jag hittar rutan för längden på mitt pass ?!?
Undrar också vart jag hittar rutan för längden på mitt pass ?!?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 17:17Har snurrat runt lite nu bland mina olästa inlägg. Funderar lite på det här med tidigare inlägg. Vissa har 300 sidor med tidigare inlägg... Det kanske är kul att veta men kan man inte lägga in 1 2 3 4 >> 378 eller vilken sida vi nu är på.
Bara en liten un
Har snurrat runt lite nu bland mina olästa inlägg. Funderar lite på det här med tidigare inlägg. Vissa har 300 sidor med tidigare inlägg... Det kanske är kul att veta men kan man inte lägga in 1 2 3 4 >> 378 eller vilken sida vi nu är på.
Bara en liten un
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 17:31Emil: Tredje fältet uppifrån.
Emil: Tredje fältet uppifrån.