Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:42Var hittar man alla blogginlägg?
Var hittar man alla blogginlägg?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:42Nu ska fler-fält-länken funka i Firefox 6 också. (Obs att de har bytt plats)
Nu ska fler-fält-länken funka i Firefox 6 också. (Obs att de har bytt plats)
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:42Jan: Om du menar alla blogginlägg på FunBeat så är den som du ser borttagen som flik, men du hittar exakt samma sida genom att klicka på "Aktuella blogginlägg" i footern.
Jan: Om du menar alla blogginlägg på FunBeat så är den som du ser borttagen som flik, men du hittar exakt samma sida genom att klicka på "Aktuella blogginlägg" i footern.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:43Bruse: Vi ska se vad vi kan göra. Om jag förstår dig rätt är det i huvudsak olästa inlägg i forumen som är svårlästa. Stämmer det?
Bruse: Vi ska se vad vi kan göra. Om jag förstår dig rätt är det i huvudsak olästa inlägg i forumen som är svårlästa. Stämmer det?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:43Dagsnotering visas i gårdagens fält i kalendern.
Dagsnotering visas i gårdagens fält i kalendern.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:45Går det att ändra typsnittet så det blir kraftigare text. Nu är den ganska "tunn".
Går det att ändra typsnittet så det blir kraftigare text. Nu är den ganska "tunn".
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:46Supersnygg layout, känns väldigt clean och fräsch. Modern. Well done! (t+)
Supersnygg layout, känns väldigt clean och fräsch. Modern. Well done! (t+)
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:46Nu funkar länken "Mina vänner". Tackar!
Nu funkar länken "Mina vänner". Tackar!
Quote from Jonas Täng on 12 September 2011, 16:47på temat svårt att se: "mina mål" har lite för mesiga färger (de där hastighetsmätarna)
på temat kul: när man ska lägga till tävling börjar kalendern på 1 januari 1970 i stället för på innevarande månad...
på temat svårt att se: "mina mål" har lite för mesiga färger (de där hastighetsmätarna)
på temat kul: när man ska lägga till tävling börjar kalendern på 1 januari 1970 i stället för på innevarande månad...
Quote from Rasmus Olsson on 12 September 2011, 16:48Olle, näe alla länkar är för ljusa. Exempelvis ditt namn i här i forumet. Eller alla länkar på första sidan...
Och exempelvis datum under någons profilbild i forumet är så ljusgrå att det är oläsbart. På vit bakgrund. Likaså i min lista över träningskomp
Olle, näe alla länkar är för ljusa. Exempelvis ditt namn i här i forumet. Eller alla länkar på första sidan...
Och exempelvis datum under någons profilbild i forumet är så ljusgrå att det är oläsbart. På vit bakgrund. Likaså i min lista över träningskomp