Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:18hittar inte hur man lägger till träningsutrustning längre... förövrigt ser det bra ut men ovant.
hittar inte hur man lägger till träningsutrustning längre... förövrigt ser det bra ut men ovant.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:19Jag hittar inte någonstans där man kan lägga in sin puls, kadens, ansträngninsgrad etc, är jag blind eller bara lite korkad? 😉
Jag hittar inte någonstans där man kan lägga in sin puls, kadens, ansträngninsgrad etc, är jag blind eller bara lite korkad? 😉
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:20Klicka på "fler fält" så kommer allt det där som det frågats efter - utrustning, kadens, mm.
Klicka på "fler fält" så kommer allt det där som det frågats efter - utrustning, kadens, mm.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:21Nu när jag tänkt efter en stund så är jag itne speciellt näjd med det nya cirkeldiagrammet. Drygt att behöva leta efter vilken träningstyp en vis färg är. och "Övriga aktiviteter" kan väl få vara det som man gjort mindre än nån procent. Nu har jag 38% av
Nu när jag tänkt efter en stund så är jag itne speciellt näjd med det nya cirkeldiagrammet. Drygt att behöva leta efter vilken träningstyp en vis färg är. och "Övriga aktiviteter" kan väl få vara det som man gjort mindre än nån procent. Nu har jag 38% av
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:23@Annelie, Erik: Gränsen har vi för närvarande satt till 5 träningstyper för att diagrammet inte ska bli för plottrigt. Hur många tycker ni skulle behövas?
@DJ Trycky: Vi har lite intrimningsperiod idag för att skruva alla rattar på bästa sätt. Förhoppnin
@Annelie, Erik: Gränsen har vi för närvarande satt till 5 träningstyper för att diagrammet inte ska bli för plottrigt. Hur många tycker ni skulle behövas?
@DJ Trycky: Vi har lite intrimningsperiod idag för att skruva alla rattar på bästa sätt. Förhoppnin
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:24Jag testade nyss att lägga till en tävling och hoppades på att min önskan beaktats om att det poppar upp varningar om att tävlingen kanske redan finns....
....Och HALLELULJA!!! Jag är bönhörd. Det funkar precis så som jag vill ha det, om inte bättre!
Jag testade nyss att lägga till en tävling och hoppades på att min önskan beaktats om att det poppar upp varningar om att tävlingen kanske redan finns....
....Och HALLELULJA!!! Jag är bönhörd. Det funkar precis så som jag vill ha det, om inte bättre!
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:25Jag tycker överlag att det är snyggare nu, men även jag är lite skeptisk till ”Övrig träning” i cirkeldiagrammet.
Sen undrar jag också om det finns möjlighet att få välja om man vill se en massa kommentarer på folks träningspass i feeden? Jag är inte sp
Jag tycker överlag att det är snyggare nu, men även jag är lite skeptisk till ”Övrig träning” i cirkeldiagrammet.
Sen undrar jag också om det finns möjlighet att få välja om man vill se en massa kommentarer på folks träningspass i feeden? Jag är inte sp
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:27ÄNTLIGEN!
Nu snackar vi om att funbeat kan bli en riktigt tung konkurrent till de andra träningssiterna. Tror många har backat för funbeat tidigare då GUI:t inte har varit snyggt/användarvänligt. Skönt att det har ändrats nu. Förstår att det kommer att kr
ÄNTLIGEN!
Nu snackar vi om att funbeat kan bli en riktigt tung konkurrent till de andra träningssiterna. Tror många har backat för funbeat tidigare då GUI:t inte har varit snyggt/användarvänligt. Skönt att det har ändrats nu. Förstår att det kommer att kr
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:27Utrustning, etc: Fler fält går dock inte trycka på - det är utgråat. Försöker jag öppnas dialogen för att lägga till ett foto. Med hopp om snart fixande..
Använder f.n. Firefox 6.0.2
Utrustning, etc: Fler fält går dock inte trycka på - det är utgråat. Försöker jag öppnas dialogen för att lägga till ett foto. Med hopp om snart fixande..
Använder f.n. Firefox 6.0.2
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:28I övrigt gillar jag också flirten med facebook och att "Mina lopp" har fått en egen sida. Det har jag längtat efter (L)
I övrigt gillar jag också flirten med facebook och att "Mina lopp" har fått en egen sida. Det har jag längtat efter (L)