Quote from Inger Gustås on 12 September 2011, 16:09Supersnyggt! Är det "bara" ny design eller finns det nya funktioner också?
Supersnyggt! Är det "bara" ny design eller finns det nya funktioner också?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:09Klasser bättre, nu ser sidan modern och snygg ut och är mer lättnavigerad.
En undring dock, på min startsida har jag en lista med mina vänner samt horisontella staplar över hur mycket jag och mina vänner tränat (minuter). Min stapel är grön med en liten
Klasser bättre, nu ser sidan modern och snygg ut och är mer lättnavigerad.
En undring dock, på min startsida har jag en lista med mina vänner samt horisontella staplar över hur mycket jag och mina vänner tränat (minuter). Min stapel är grön med en liten
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:12Däremot är jag inte helt övertygad om att "Övriga träningsformer" är så bra. Är gränsen satt till fem träningsformer eller behöver man komma över en viss tids- eller procentgräns för att en träningsform ska få ha en egen portion i pajen?
Däremot är jag inte helt övertygad om att "Övriga träningsformer" är så bra. Är gränsen satt till fem träningsformer eller behöver man komma över en viss tids- eller procentgräns för att en träningsform ska få ha en egen portion i pajen?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:13När jag klickar på "Mina vänner" i vänsterspalten på startsidan blir det fel:
Ett fel har uppstått
Något blev tyvärr fel när sidan du försökte nå skulle laddas. Prova att gå tillbaka och försök igen. FunBeat jobbar ständigt på att minska antalet fel och
När jag klickar på "Mina vänner" i vänsterspalten på startsidan blir det fel:
Ett fel har uppstått
Något blev tyvärr fel när sidan du försökte nå skulle laddas. Prova att gå tillbaka och försök igen. FunBeat jobbar ständigt på att minska antalet fel och
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:13Intressant 🙂
Jag tänker varken hissa eller dissa innan jag testat lite mer, men preliminära åsikten är "neat" 🙂
Intressant 🙂
Jag tänker varken hissa eller dissa innan jag testat lite mer, men preliminära åsikten är "neat" 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:13Snyggt! Jag testar just nu från min mobiltelefon (Samsung Galaxy S2) o Opera Mini. Klart pekskärmsvänligare gränssnitt. Ska testa vidare.....
Snyggt! Jag testar just nu från min mobiltelefon (Samsung Galaxy S2) o Opera Mini. Klart pekskärmsvänligare gränssnitt. Ska testa vidare.....
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:15Har möjligheten att lägga till övningar (t.ex. för styrketräning) försvunnit, eller är den bara tillfälligt borta? Det finns en "fler fält"-ikon, men den är ju bortgråad. När jag tänker på det så finns det väl heller inget sätt att lägga till utrustning f
Har möjligheten att lägga till övningar (t.ex. för styrketräning) försvunnit, eller är den bara tillfälligt borta? Det finns en "fler fält"-ikon, men den är ju bortgråad. När jag tänker på det så finns det väl heller inget sätt att lägga till utrustning f
Quote from Jonas Täng on 12 September 2011, 16:16Det är alltid knepigt att vänja sig vid något nytt.... det fanns en tid då vi var skeptiska till hur funbeat såg ut för vi var vana vid piggelin... Men oj vad man har vant sig bra! Detta kommer säkert att ordna sig också. Gäller bara att titta på rätt sid
Det är alltid knepigt att vänja sig vid något nytt.... det fanns en tid då vi var skeptiska till hur funbeat såg ut för vi var vana vid piggelin... Men oj vad man har vant sig bra! Detta kommer säkert att ordna sig också. Gäller bara att titta på rätt sid
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:17@AM R: "Skapa blogginlägg" hittar du om du klickar på "Min profil" under fliken "Hem.
Såg det av en slump...
@AM R: "Skapa blogginlägg" hittar du om du klickar på "Min profil" under fliken "Hem.
Såg det av en slump...
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:17Ooooh, tänk om -1 kommentarer är borta nu, iom uppdateringen!
Ooooh, tänk om -1 kommentarer är borta nu, iom uppdateringen!