Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Samma för mig, går inte att komma åt Fler fält... i firefox 6.0.2 =/

Det som jag reagerade mest på är att det är så otydligt när något blir "Övrig träning", men det är alltså satt till 5 träningsformer. När jag kollar runt bland kompisar på min lista så är fem antingen helt tillräckligt, eller så har de en löjligt stor tår

@Michael: Fortfarande samma fel med Mina vänner. Jag kan inte heller få upp fler fält om jag ska lägga till en träning. Håller jag muspekaren över Fler fält-länken är det Foto som markeras med understrykning, och vid klick öppnas i stället filväljarrutan

Mina lopp! Så snyggt. Men den sorterar loppen i omvänd ordning.

Apropå felet med Firefox 6.02 fixas det inom några minuter - keep em coming!

@DJ: Kör du också FireFox 6.0.2?

Solveig - vilken webbläsare har du?

Kontrast är rubriken!

Inledning: jag har inte kommit så långt att jag kan bedöma alla nya funktioner. Det går ju inte att se vad det står!

Ljusblått med vit text är för dålig kontrast. Blir svårt att läsa. Eller värre i forumlistan, blå text på ljusblå

@Michael: Nej, 3.6 (skrev ju de redan i första inlägget juh! ;)).

Angående cirkeldiagrammen tror jag åtta kan vara ett lagom antal att visa, och att skriva ut hur många träningstyper "Övrigt" innehåller. Typ "3 övriga träningsformer, 420 min , 12%".

Se

Layoutuppdateringen är helt fantastisk än så länge, tycker jag! Nu ska jag surfa vidare och kolla hur allt annat ser ut och fungerar 🙂