Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Är det bara jag som har problem med svarstider. Som det är nu är det i princip oanvändbart. Jag får sitta och vänta i över en minut när jag hoppar till nytt fält i bilden för att registrera träningspass.

Shift-klicka för att komma till nästa olästa meddelande funkar inte på ipad, iphone och andra touchskärmsenheter.

Thomas: Låter inte bra. Vilken webbläsare använder du? Version? Hur pass ny/gammal är din dator?

TE-fältet: Nu finns en fix för detta: Gå till Hem-fliken och refresha sidan (F5 på PC, Kringla-R på Mac). Då kommer du att kunna skriva in TE-tal med komma-t

Det var ju själva f*n vad kalendern blivit smal, klipper orden mitt i och beter sig. Jag går och lägger mig igen 🙁

Ja, nu är det ännu lite värre än vad som ändrades från dåligt till sämre vid senaste grafikuppdateringen för något år sedan. Här är en förminskning av min träningskalender. Tror att den behöver göras om lite, det går inte att ha all text utskriven (min ka

Sådär ser iofs inte alls min ut, Linus. Webbläsare och version skulle nog vara bra att veta. Eller har du sidbrutit själv i bilden? Men jag håller med om att man borde trunkera texten och hänvisa till själva aktiviteten för att läsa hela.

Fredrik, du kanske inte har ett tvåsidigt A4 som tävlingsberättelse i dina träningspass?

Jodå, jag har en del ganska långa beskrivningar :-).

0

Jag har också någorlunda långa träningsbeskrivningar som förstör kalenderlayouten, även om jag inte kommer i närheten av sex sidor.

Det hade varit smidigt om man kunde ha en rubrik på träningen som visas i kalendern som någon slags sammanfattning över pa