Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 16:26@Fredrik G
"Kan man inte se träningarna i lista längre? Det är betydligt mer lättläst än kalendern som har sisådär ett ord per rad och och har alltid varit mitt förstahandsalternativ. "Jo då. Listan hittar du under "Min Analys". Klicka på "Visa i lista"
@Fredrik G
"Kan man inte se träningarna i lista längre? Det är betydligt mer lättläst än kalendern som har sisådär ett ord per rad och och har alltid varit mitt förstahandsalternativ. "
Jo då. Listan hittar du under "Min Analys". Klicka på "Visa i lista"
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 16:29Vid regga ny träning så kan jag inte bara klicka på träningsform för att stänga listan utan antingen klicka i annat fält eller "enter".
IE7, Windows 7.
Fungerar bra i Chrome
Vid regga ny träning så kan jag inte bara klicka på träningsform för att stänga listan utan antingen klicka i annat fält eller "enter".
IE7, Windows 7.
Fungerar bra i Chrome
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 16:32På tal om "Mina vanligaste träningsformer"... Har jag mitt tårtdiagram inställt på 60 dagar, visar den "52% Övriga träningsformer". Majoriteten av min träning _borde_ vara löpning och inte något vagt "övrigt"... Tycker jag. Det känns dessutom lite ointres
På tal om "Mina vanligaste träningsformer"... Har jag mitt tårtdiagram inställt på 60 dagar, visar den "52% Övriga träningsformer". Majoriteten av min träning _borde_ vara löpning och inte något vagt "övrigt"... Tycker jag. Det känns dessutom lite ointres
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 16:37Bra att antal tecken är begränsad (även om jag tycker det är för få tecken). Men har bredden på kalendern minskat, vissa rubriker behöver flera rader, tex Längdskidor. Sen skulle jag verkligen uppskatta om det kunde vara en tom rad mellan passen. Ser väld
Bra att antal tecken är begränsad (även om jag tycker det är för få tecken). Men har bredden på kalendern minskat, vissa rubriker behöver flera rader, tex Längdskidor. Sen skulle jag verkligen uppskatta om det kunde vara en tom rad mellan passen. Ser väld
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 16:42Jenny, det fungerar precis som du skriver, dvs de största träningsformerna kommer först. "Övriga träningformer" är i ditt fall summan av alla träningsformer som understiger 6%.
Det verkar som att du registrerar många pass på väldigt många olika träningsf
Jenny, det fungerar precis som du skriver, dvs de största träningsformerna kommer först. "Övriga träningformer" är i ditt fall summan av alla träningsformer som understiger 6%.
Det verkar som att du registrerar många pass på väldigt många olika träningsf
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 16:47Jackie ?: TACK!
Inte intuitivt för fem öre, men jag tror det fungerar (om inte browsern hängde sig bara för att det är många datapunkter, eller vad den ny gnölade om) 🙂
Jackie ?: TACK!
Inte intuitivt för fem öre, men jag tror det fungerar (om inte browsern hängde sig bara för att det är många datapunkter, eller vad den ny gnölade om) 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 16:49"Det verkar som att du registrerar många pass på väldigt många olika träningsformer."
Ja, det kan mycket väl stämma. "Löpning - Terräng", "Löpning - distans", etc. Men alla är ju löpning i någon form.
"Vi tyckte att det blev alltför plåttrigt i diagramm
"Det verkar som att du registrerar många pass på väldigt många olika träningsformer."
Ja, det kan mycket väl stämma. "Löpning - Terräng", "Löpning - distans", etc. Men alla är ju löpning i någon form.
"Vi tyckte att det blev alltför plåttrigt i diagramm
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 16:56Vi har en väldigt lång önskelista att prioritera. En viktig punkt på denna lista är att strukturera de f.n. 900 träningsformern i en hirerarki (träd) så att man kan analysera data på vald nivå i trädet. Dvs "klumpa ihop" alla löp-pass, eller t.o.m. bara g
Vi har en väldigt lång önskelista att prioritera. En viktig punkt på denna lista är att strukturera de f.n. 900 träningsformern i en hirerarki (träd) så att man kan analysera data på vald nivå i trädet. Dvs "klumpa ihop" alla löp-pass, eller t.o.m. bara g
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 16:58När jag registrerar dagens pass, registreras det automatiskt som gårdagens pass. Why? Vad gör jag för fel?
När jag registrerar dagens pass, registreras det automatiskt som gårdagens pass. Why? Vad gör jag för fel?
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 17:09Michael: Jag misstänkte att ni försökte undvika att säga för mycket om kommande funktioner... Kanske skulle det bli värsta kaos om folk fick reda på prio-listan, men personligen känner jag mig mycket lugnare/gladare av att veta _att_ det jobbas på något s
Michael: Jag misstänkte att ni försökte undvika att säga för mycket om kommande funktioner... Kanske skulle det bli värsta kaos om folk fick reda på prio-listan, men personligen känner jag mig mycket lugnare/gladare av att veta _att_ det jobbas på något s