Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har "den" (listan med olästa som jag deltar i) och behövde inte välja den igen sedan uppdateringen.

Tack för alla synpunkter! Vi jobbar stenhårt på att fixa till alla barnsjukdomar.

Glöm inte bort att ta lunch och fika.

Jag har nu läst ikapp en veckas funbeat (jo, det tog en stund) och det var kanske ett lagom tidsspann för att hinna vänja sig lite vid den nya designen, men jag har ändå en fråga eller evt. ett klagomål nu:

Tidigare om man klickade på fliken (som jag tro

Jessie: Du hittar den sidan antigen genom att klicka på den tredje ikonen ovanför flikarna, längst till höger. Eller genom att klicka på fliken Grupper och därefter på Olästa, i menyn till vänster.

Även den funktionen finns kvar sen tidigare.

Kanon! 😀
(jag tänkte väl att ni inte hade försämrat det på det där viset bara för att jag åkte på semester... 😉 )

Vi får alltså belägga Jessie med utreseförbud.

Skulle gärna se att man i kartbilden (under mina rundor) kan klicka sig vidare till resp runda. Klickar jag på "globsymbolen" försvinner den men ingen runda visas.

Dessutom tycker jag globen "samlar ihop" rundor över för stort geografiskt område. Rundor

Donald: Håller med, sök runda behöver finslipas. Vi hann inte med att göra den bättre också (=funkar som innan)

Olle, hela felanmälan spretar nu iväg i massa olika trådar där ni har svarat men alla inte läst igenom, så ställs fråga igen i ny tråd. Och det hela känns lite rörigt.

Gör därför en sammanfattande lista på ett enda ställe (förslagsvis i din låsta tråd),