Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 14:37Även butiker som säljer icke postorder-cyklar har ibland stora problem att få fram cyklar. Säg att du bestämt dig för en specifik cykelmodell, i en viss färg, i en viss storlek och med en viss utrustning och åker till din cykelhandlare.
Det är långt ifrå
Även butiker som säljer icke postorder-cyklar har ibland stora problem att få fram cyklar. Säg att du bestämt dig för en specifik cykelmodell, i en viss färg, i en viss storlek och med en viss utrustning och åker till din cykelhandlare.
Det är långt ifrå
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 14:49Ja, jag tycker att en leveranstid klart ska framgå innan jag beställer en cykel. Precis som att garantiärenden inte ska ta flera månader.
Intressant att du vet vad jag tycker och tänker. Du vet ju inte ens hur mina cyklar är utrustade.
Ja, jag tycker att en leveranstid klart ska framgå innan jag beställer en cykel. Precis som att garantiärenden inte ska ta flera månader.
Intressant att du vet vad jag tycker och tänker. Du vet ju inte ens hur mina cyklar är utrustade.
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 15:12Om man har läst på Funbeat ett par år så vet man både vad du tycker, tänker och vilka cyklar du har (och att du verkar hålla koll och posta på detta forum nästan dygnet om. Har du inget liv?)...
Få är så ihärdiga med att posta inlägg som du. Det känns so
Om man har läst på Funbeat ett par år så vet man både vad du tycker, tänker och vilka cyklar du har (och att du verkar hålla koll och posta på detta forum nästan dygnet om. Har du inget liv?)...
Få är så ihärdiga med att posta inlägg som du. Det känns so
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 15:34Personangrepp är inte speciellt kul!
Det är ok att ogilla/gilla ett företag, deras produkter och deras leveranstider pga olika anledningar.
Personligen gillar jag Specialized och jag vet inte riktigt varför... 🙂 Canyon är säkert mycket bättre enligt t
Personangrepp är inte speciellt kul!
Det är ok att ogilla/gilla ett företag, deras produkter och deras leveranstider pga olika anledningar.
Personligen gillar jag Specialized och jag vet inte riktigt varför... 🙂 Canyon är säkert mycket bättre enligt t
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 16:51Canyon......näää 🙂
Canyon......näää 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 21:09Nu var det ju en ULTIMATE AL 9.0 jag tittade på och ingen carbon!! Och CANYON ..nnäää är ett svar jag kan leva utan ..precisera lite mer TACK!
Och priset för ca 13000 kr stämmer ..det är vad jag skall få loss en för och det tycker jag verkar rätt prisvä
Nu var det ju en ULTIMATE AL 9.0 jag tittade på och ingen carbon!! Och CANYON ..nnäää är ett svar jag kan leva utan ..precisera lite mer TACK!
Och priset för ca 13000 kr stämmer ..det är vad jag skall få loss en för och det tycker jag verkar rätt prisvä
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 13:31Antar att du tänkt handla en ny 2011 i Canyons outlet?
Ultimate AL har en av dom bättre alu-ramar du kan hitta på marknaden idag, enligt dom testrapporter jag sett.
Bättre än många billigare och även vissa dyrare kolfiber-ramar.
För det priset och med de
Antar att du tänkt handla en ny 2011 i Canyons outlet?
Ultimate AL har en av dom bättre alu-ramar du kan hitta på marknaden idag, enligt dom testrapporter jag sett.
Bättre än många billigare och även vissa dyrare kolfiber-ramar.
För det priset och med de
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 14:18Hej Martin, har varken cyklat Canyon eller Wilier men denna cykel skulle jag (förutom Canyon) tycka vore intressant om jag köpte cykel i prisklassen du anger plus nån tusing
http://www.bikebuster.se/detaljer/121043.html
Hej Martin, har varken cyklat Canyon eller Wilier men denna cykel skulle jag (förutom Canyon) tycka vore intressant om jag köpte cykel i prisklassen du anger plus nån tusing
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 15:06Hur står sig Wilierns Shimano R500-hjul mot Ksyrium Equipe på Canyon?
Hur står sig Wilierns Shimano R500-hjul mot Ksyrium Equipe på Canyon?
Quote from Berit Bengtson on 10 January 2012, 15:26+1 på Nicke Fs inlägg.
13kSEK för en Canyon Ultimate AL är ett bra pris, även om det är en 2011,
Canyon Ultimate Al har haft likadan ram sedan 2008.Men, som jag skrev ovan, Ultimate AL-ramen har ny geometri from i år.
Du bör därför vara nog när du välj
+1 på Nicke Fs inlägg.
13kSEK för en Canyon Ultimate AL är ett bra pris, även om det är en 2011,
Canyon Ultimate Al har haft likadan ram sedan 2008.
Men, som jag skrev ovan, Ultimate AL-ramen har ny geometri from i år.
Du bör därför vara nog när du välj