Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumBody PumpNy release
You need to log in to create posts and topics.

Som instruktör är det alltid svårt att veta vad folk tycker om den nya releasen som släpps var tredje månad. Nu tänkte jag höra vad Du tycker om låtarna samt övningarna i den senaste releasen.

det är bra!

Vilken ÄR den senaste releasen? Vissa instruktörer har en tendens att ta en gammal elelr att blanda den nyaste med en tidigare.... Så ge mig en hint om vilken den senaste är, så kan jag också svara 🙂

Triceps och axlar (Arnoldpressar) är grymt bra men jobbiga (t+)

// fidde, som just nu är tokförkyld

Den senaste releasen är BP 62, personligen tycker jag att man aldrig får någon riktigt "kick" av de senaste låtarna... Så jag ser med spänning fram emot den nya releasen som kommer i månadsskiftet augusti/september!!!! På mina klasser blandar jag lite av

Jag tycker att låtarna är lite tråkiga men gillar att de senaste två releaserna har inneburit betydligt hårdare utfallsövningar.

Precis!
Den senaste releasen har ju en äckligt tung tricepslåt (Gwen Stefani - Wind it Up) där man kör superset (noll vila ^^) som är skön. Dock har jag, innan release nött ut Gwens låtar, så den är inte den roligaste att köra :/ Axlar är också riktigt b

Jag gillar faktiskt nästan alla låtarna i program 62. När jag hörde några av låtarna de första gångerna tyckte jag att de var riktigt tråkiga men ju mer jag lyssnar desto mer gillar jag låtarna.

Triceps- och bicepslåtarna är dock sådär, de ger mig in

Jag tycker de flesta låtarna är bra. Och jag gillar biceps- och triceps låtarna. Jag blir ibland lite besviken när minstruktören byter ut ngn låt mot förra releasen, eftersom jag redan hunnit tröttna på de låtarna.

Är en stor Bodypump-älskare.... Jag tycker att Triceps-pressen är jobbig... Och den nya utfallslåten, riktigt suger i benen... Men sååå himla skön:-) Har kollat med min tränare om jag kan få utbilda mig till instruktör i bodypump, men vet ej. Någon som v