Quote from Funbeat user on 31 July 2007, 20:32Jag har arbetat som BodyPump instruktör i 5år nu..och jag tröttnar aaaldrig..Är heeelt superb träning....en utbildning i dagsläget ligger nog runt 4000 skulle jag tro...kontakta Les-mills så får du exakta uppgifter...
AngåendeBp62....tycker att den är bra
Jag har arbetat som BodyPump instruktör i 5år nu..och jag tröttnar aaaldrig..Är heeelt superb träning....en utbildning i dagsläget ligger nog runt 4000 skulle jag tro...kontakta Les-mills så får du exakta uppgifter...
AngåendeBp62....tycker att den är bra
Quote from Sofia Demnert on 31 July 2007, 21:44Jag gillar BP62! Absolut favorit är utfall, blir superglad varje gång. Gillar axlar oxå. Är trött på Justin, förstår inte vad som är så speciellt med honom... Jag ska till Super Saturday, bra med kvartalen en vecka innan alla andra, kommer att behöva en e
Jag gillar BP62! Absolut favorit är utfall, blir superglad varje gång. Gillar axlar oxå. Är trött på Justin, förstår inte vad som är så speciellt med honom... Jag ska till Super Saturday, bra med kvartalen en vecka innan alla andra, kommer att behöva en e
Quote from Funbeat user on 31 July 2007, 22:16Jo, jag är rätt ny BodyPump-tränings-person och är jättenöjd med nuvarande pass, börjar bli lite starkare och det känns bra. Bra komplement till min löpning dessutom. Nåväl. Något jag saknar är dock - vaderna! Ska man inte träna dem också???
Jo, jag är rätt ny BodyPump-tränings-person och är jättenöjd med nuvarande pass, börjar bli lite starkare och det känns bra. Bra komplement till min löpning dessutom. Nåväl. Något jag saknar är dock - vaderna! Ska man inte träna dem också???
Quote from Funbeat user on 31 July 2007, 22:25Therese: Jag har för mig att Fokus (anläggningen där jag nu jobbar som BP-instruktör) betalade runt 3 000:-. Det var dock för mer än 1 år sedan så jag är inte helt säker. Tror du kommer tycka det är helkul om du går utbildningen! Rätt tungt att köra flera
Therese: Jag har för mig att Fokus (anläggningen där jag nu jobbar som BP-instruktör) betalade runt 3 000:-. Det var dock för mer än 1 år sedan så jag är inte helt säker. Tror du kommer tycka det är helkul om du går utbildningen! Rätt tungt att köra flera
Quote from Funbeat user on 31 July 2007, 22:29Off topic: Ceropegia, din träningskalender är helt superb.! Gillar verkligen dina små noteringar. Den 8:e juli verkade vara en hård dag, likaså den 9:e *skrattar*
Kul att kunna läsa dina viktnoteringar när du ökat, ska lätt följa ditt exempel ^^Sorry fö
Off topic: Ceropegia, din träningskalender är helt superb.! Gillar verkligen dina små noteringar. Den 8:e juli verkade vara en hård dag, likaså den 9:e *skrattar*
Kul att kunna läsa dina viktnoteringar när du ökat, ska lätt följa ditt exempel ^^
Sorry fö
Quote from Jan Lundquist on 1 August 2007, 08:27Pratar vi body pump (les mills) eller något liknande?
Jag blir arg när instruktörer frångår konceptet som är satt för perioden och blandar in andra låtar. Här pratar jag Body Pump.
Grejen är ju att man när man lärt sig känna igen låtarna, ska veta exakt
Pratar vi body pump (les mills) eller något liknande?
Jag blir arg när instruktörer frångår konceptet som är satt för perioden och blandar in andra låtar. Här pratar jag Body Pump.
Grejen är ju att man när man lärt sig känna igen låtarna, ska veta exakt
Quote from Anna Leitner on 1 August 2007, 08:55Hej! Kul med en grupp för BodyPump! 🙂
Jag tycker att senaste releasen är bra. Biceps- och benlåtarna är lite lättare än de tidigare tycker jag. Har passat på att lägga på lite mer vikt.
Arnoldpressen - skitjobbig!
Triceps - jag har lite problem med
Hej! Kul med en grupp för BodyPump! 🙂
Jag tycker att senaste releasen är bra. Biceps- och benlåtarna är lite lättare än de tidigare tycker jag. Har passat på att lägga på lite mer vikt.
Arnoldpressen - skitjobbig!
Triceps - jag har lite problem med
Quote from Funbeat user on 1 August 2007, 11:05Lotta: När du kör tricepsövningen där du låser armbågarna i 90 grader (triceps pullover på engelska) så räcker det gott och väl att köra till pannan. Försök bara då att inte sjunka ner så mycket att din vinkel på armbågarna går under 90 grader. Då har du
Lotta: När du kör tricepsövningen där du låser armbågarna i 90 grader (triceps pullover på engelska) så räcker det gott och väl att köra till pannan. Försök bara då att inte sjunka ner så mycket att din vinkel på armbågarna går under 90 grader. Då har du
Quote from Pernilla Liljegren on 1 August 2007, 13:47Johan - jag håller i princip med Stina om att det irriterar lite när instruktören byter låtar, men samtidigt har du ju en poäng - två BP-pass i veckan gör att en del låtar kan bli lite tjatiga. Å andra sidan är det ju ungefär lika tjatigt när instruktören
Johan - jag håller i princip med Stina om att det irriterar lite när instruktören byter låtar, men samtidigt har du ju en poäng - två BP-pass i veckan gör att en del låtar kan bli lite tjatiga. Å andra sidan är det ju ungefär lika tjatigt när instruktören
Quote from Funbeat user on 1 August 2007, 21:19Jag är både för och emot byte av låtar, men om en låt är riktigt dålig (som t.ex. bicepslåten i förra programmet) så är det ju ypperligt om man byter till någon annan. Jag har aldrig stött på nån instruktör som byter ut en ny låt till en låt från förra pr
Jag är både för och emot byte av låtar, men om en låt är riktigt dålig (som t.ex. bicepslåten i förra programmet) så är det ju ypperligt om man byter till någon annan. Jag har aldrig stött på nån instruktör som byter ut en ny låt till en låt från förra pr