Quote from Funbeat user on 11 August 2007, 12:19Får jag fråga om det är World Class Gym inne i Stockholm du instruerar på? Då kanske du kan ta med dig någon här ifrån Funbeat.se gratis, som får gå på ditt pass.
Gratis, perhaps? 😀
Skulle gärna vilja instruera/vickariera på någon av de störra anläggning
Får jag fråga om det är World Class Gym inne i Stockholm du instruerar på? Då kanske du kan ta med dig någon här ifrån Funbeat.se gratis, som får gå på ditt pass.
Gratis, perhaps? 😀
Skulle gärna vilja instruera/vickariera på någon av de störra anläggning
Quote from Funbeat user on 11 August 2007, 15:42Du får jättegärna följa med som gäst på en klass...men då får du ta och hoppa på tåget till Gävle....:-) för där jobbar jag.......
Och absolut behövs det mer manliga BP instruktörer.......hur är det på dina klasser,,,många killar som tränar BP???
Du får jättegärna följa med som gäst på en klass...men då får du ta och hoppa på tåget till Gävle....:-) för där jobbar jag.......
Och absolut behövs det mer manliga BP instruktörer.......hur är det på dina klasser,,,många killar som tränar BP???
Quote from Funbeat user on 11 August 2007, 17:09Gävle?!
Oh.. det är en bra bit med cykeln.. 😛 men om jag av en händelse skulle vara på besök hör jag av mig!Det är en hel del killar på mina pass. Precis som hos tjejerna så är det i väldigt blandad ålder. 17 till ca. 50-60, är ju svårt att avgöra hur
Gävle?!
Oh.. det är en bra bit med cykeln.. 😛 men om jag av en händelse skulle vara på besök hör jag av mig!
Det är en hel del killar på mina pass. Precis som hos tjejerna så är det i väldigt blandad ålder. 17 till ca. 50-60, är ju svårt att avgöra hur
Quote from Funbeat user on 12 August 2007, 13:14Jag jobbar på 2gym,förutaom WC så kör jag klasser på Ericsson´s ..där anställda får träna....
På wc lyser grabbarna me frånvaro..som mest har jag nog haft 4st.samtidigt,,,,oftast bara en eller ingen ....Men på Ericsson är det majoriteten män faktiskt...oc
Jag jobbar på 2gym,förutaom WC så kör jag klasser på Ericsson´s ..där anställda får träna....
På wc lyser grabbarna me frånvaro..som mest har jag nog haft 4st.samtidigt,,,,oftast bara en eller ingen ....Men på Ericsson är det majoriteten män faktiskt...oc