Quote from Guest on 18 December 2012, 21:37Som sagt, vilka roliga och realistiska mål har ni..kanske rent av någon riktig utmaning?
Som sagt, vilka roliga och realistiska mål har ni..kanske rent av någon riktig utmaning?
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 21:47Jag ska fortsätta träna minst tre gånger i veckan. Och så ska jag klara milen under 60 och förhoppningsvis vara närmare 55 min än 60 min om ett år om jag tränar på bra. Det är mina huvudmål. 🙂
Jag ska fortsätta träna minst tre gånger i veckan. Och så ska jag klara milen under 60 och förhoppningsvis vara närmare 55 min än 60 min om ett år om jag tränar på bra. Det är mina huvudmål. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 22:04En sån här tråd sätter i gång tankarna kring att skapa en riktig utmaning för nästa år. Eller något bara för att det är kul. Har redan uttalat mina mål på milen och halvmaran (45, resp under 1,45). Klurar på följande:
1) klarar av längre långpass, Idag m
En sån här tråd sätter i gång tankarna kring att skapa en riktig utmaning för nästa år. Eller något bara för att det är kul. Har redan uttalat mina mål på milen och halvmaran (45, resp under 1,45). Klurar på följande:
1) klarar av längre långpass, Idag m
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 22:14Mitt första maraton!
Mitt första maraton!
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 22:42Samma som för 2012, 1 mil om dagen.
Samma som för 2012, 1 mil om dagen.
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 06:40Funderar på om jag inte skall sikta på att komma under 2h 25min på stockholm tri nästa år.
Funderar på om jag inte skall sikta på att komma under 2h 25min på stockholm tri nästa år.
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 12:11Jag har som mål att klara Lundaloppets 10 km på mindre än 50 minuter 2013.
(Det är ganska läskigt bara att skriva ner ett mål som känns så utmanande, faktiskt)
Jag har som mål att klara Lundaloppets 10 km på mindre än 50 minuter 2013.
(Det är ganska läskigt bara att skriva ner ett mål som känns så utmanande, faktiskt)
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 12:43Jag tänker inte sätta några mål.
I somras nådde jag ett mål som jag hade kämpat för i tre år, och till min förvåning har hösten blivit mycket lugnare än jag hade tänkt. På något sätt har mitt undermedvetna bestämt sig för att jag inte behöver anstränga
Jag tänker inte sätta några mål.
I somras nådde jag ett mål som jag hade kämpat för i tre år, och till min förvåning har hösten blivit mycket lugnare än jag hade tänkt. På något sätt har mitt undermedvetna bestämt sig för att jag inte behöver anstränga
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 13:03Jag ska börja springa och äta hälsosammare under 2013, så att jag blir av med mina extra kilon efter graviditeten. Så mitt mål är att bli mer aktiv, nyttigare och nöjd med min kropp.
Jag ska börja springa och äta hälsosammare under 2013, så att jag blir av med mina extra kilon efter graviditeten. Så mitt mål är att bli mer aktiv, nyttigare och nöjd med min kropp.
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 13:14Springa ett marathon, och gärna tjejmarathon. Men jag är inte säker på att kroppen håller, så det är ett försiktigt mål eller en förhoppning.
Springa ett marathon, och gärna tjejmarathon. Men jag är inte säker på att kroppen håller, så det är ett försiktigt mål eller en förhoppning.