Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 13:51Hmm.. det är ju 25 dagar kvar tills dess.
Men det blir nog som vanligt, inte mer än 300 mil.
Hmm.. det är ju 25 dagar kvar tills dess.
Men det blir nog som vanligt, inte mer än 300 mil.
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 14:14Mål för 2013 (i prioritetsordning):
Ägna mindre tid åt att läsa div träningsbloggar och hänga här på FB.
Hålla mig frisk och inte bli sjuk en gång i månaden.
Inte bli skadad.
Springa lite fortare.
Mål för 2013 (i prioritetsordning):
Ägna mindre tid åt att läsa div träningsbloggar och hänga här på FB.
Hålla mig frisk och inte bli sjuk en gång i månaden.
Inte bli skadad.
Springa lite fortare.
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 14:18Genomföra minst 12 tävlingar som är 42,2 km eller längre. För 2012 blev det just precis 12 sådana tävlingar.
Genomföra minst 12 tävlingar som är 42,2 km eller längre. För 2012 blev det just precis 12 sådana tävlingar.
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 14:28Ett gäng personbästa, några av fart och några av typen genomföra; milen, Marathon, 6timmars, 100 Miles, 24timmars och antal mil på ett dygn, en vecka och ett år.
Ett gäng personbästa, några av fart och några av typen genomföra; milen, Marathon, 6timmars, 100 Miles, 24timmars och antal mil på ett dygn, en vecka och ett år.
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 15:43Fortsätta varannan dags träning och huvudmålet är att klara halvmaran i juni under 2 timmar. Sen bör/ska jag lägga extra tanke kring kosten och dessutom bara frestas av godis på lördagar, precis som jag "predikar" till barnen 😉 , föregå med gott exempel
Fortsätta varannan dags träning och huvudmålet är att klara halvmaran i juni under 2 timmar. Sen bör/ska jag lägga extra tanke kring kosten och dessutom bara frestas av godis på lördagar, precis som jag "predikar" till barnen 😉 , föregå med gott exempel
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 15:48Ner under 90 kg i vikt.
Vasaloppet under 10 timmar, Lidingöloppet på en hyfsad tid.
Ner under 90 kg i vikt.
Vasaloppet under 10 timmar, Lidingöloppet på en hyfsad tid.
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 20:46Har några mindre mål (i vissa styrkeövningar - vikter och reps och sånt) men huvudmålet för 2013 blir Sala Silverman HIM. All träning kommer vara rikta mot den tävlingen.
Har några mindre mål (i vissa styrkeövningar - vikter och reps och sånt) men huvudmålet för 2013 blir Sala Silverman HIM. All träning kommer vara rikta mot den tävlingen.
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 22:50Ett av mina mål för 2013 är att träna mer bål eller "core", för att bli stabilare och minska skaderisken helt enkelt. Men jag tycker sådan träning är så j...a tråkig 🙁 Några andra mål är att jag ska försöka klara av att genomföra mina första ultratävlin
Ett av mina mål för 2013 är att träna mer bål eller "core", för att bli stabilare och minska skaderisken helt enkelt. Men jag tycker sådan träning är så j...a tråkig 🙁 Några andra mål är att jag ska försöka klara av att genomföra mina första ultratävlin
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 23:11Jag vill så gärna försöka att fixa Lidingö Ultra, tyvärr är det nån som verkar ha nåt emot mig för Göteborgsvarvet ligger två veckor efter och det är jag ju anmäld till.
Får hoppas att jag klarar av regelbunden träning och längre sträckor under vintern f
Jag vill så gärna försöka att fixa Lidingö Ultra, tyvärr är det nån som verkar ha nåt emot mig för Göteborgsvarvet ligger två veckor efter och det är jag ju anmäld till.
Får hoppas att jag klarar av regelbunden träning och längre sträckor under vintern f
Quote from Funbeat user on 20 December 2012, 10:22Jag tänker mig så här för egen del:
BILD:http://www.iwatchstuff.com/2009/03/17/linda-hamilton-t2.jpg
men jag kan tänka mig det här med... (H)
BILD:http://www.afterellen.com/archive/ellen/blog/uploads/Guns-Weaver.jpg
Jag tänker mig så här för egen del:
BILD:http://www.iwatchstuff.com/2009/03/17/linda-hamilton-t2.jpg
men jag kan tänka mig det här med... (H)
BILD:http://www.afterellen.com/archive/ellen/blog/uploads/Guns-Weaver.jpg