Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 14:28Per gör entré med klass efter frånvarande?
Per gör entré med klass efter frånvarande?
Quote from Fredrik Närenfors on 6 December 2008, 14:34Tvärtom David. Tvärtom. Hade jag varit på dåligt humör hade jag alls inte tilltalat dig. Kräver total sinnesnärvaro och full balans.
Har nästan *snyft* saknat dig.
Tvärtom David. Tvärtom. Hade jag varit på dåligt humör hade jag alls inte tilltalat dig. Kräver total sinnesnärvaro och full balans.
Har nästan *snyft* saknat dig.
Quote from Fredrik Närenfors on 6 December 2008, 14:36Allie. Har du hört talas om smilisar och vad de symboliser 🙂
Värst vad alla har blivit känsliga mens jag varit borta. Eller så har det alltid varit såhär och det är jag som lyckats få lite distans till Funbeat genom att hålla mig borta ett tag.
Allie. Har du hört talas om smilisar och vad de symboliser 🙂
Värst vad alla har blivit känsliga mens jag varit borta. Eller så har det alltid varit såhär och det är jag som lyckats få lite distans till Funbeat genom att hålla mig borta ett tag.
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 14:55Känslig är ledord på FB.
Känslig är ledord på FB.
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 15:10Per: Är ditt blodtryck bättre nu, eller ska jag få lite fart på dig?
Per: Är ditt blodtryck bättre nu, eller ska jag få lite fart på dig?
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 15:27Önska inte livet ur varandra bara!
Önska inte livet ur varandra bara!
Quote from Fredrik Närenfors on 6 December 2008, 16:06Nä. blodtrycket är lika lågt som alltid. Kanske därför jag törs prata med dig. Kan du få upp det så vore jag ju faktiskt tacksam (H)
Nä. blodtrycket är lika lågt som alltid. Kanske därför jag törs prata med dig. Kan du få upp det så vore jag ju faktiskt tacksam (H)
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 17:14Asch, kärleks gnabb (L)
Asch, kärleks gnabb (L)
Quote from Fredrik Närenfors on 6 December 2008, 18:23Hej Anna.
(L) Nu kan vi börja snacka kärlek och en person jag saknat när jag varit borta (L)
Hej Anna.
(L) Nu kan vi börja snacka kärlek och en person jag saknat när jag varit borta (L)
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 21:38Vem är det som förtjänar och blir omtyckt och får (L) ?
David vet jag klarar sig så jag ger ett (L) till Allie!.
Vem är det som förtjänar och blir omtyckt och får (L) ?
David vet jag klarar sig så jag ger ett (L) till Allie!.