Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 22:26Åh, tack Andreas! Här får du ett (L) tillbaka!
Åh, tack Andreas! Här får du ett (L) tillbaka!
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 02:33Detsamma The one and only Per (H:)
Detsamma The one and only Per (H:)
Quote from Catharina Brattlin on 7 December 2008, 19:04Oj, vad här var en massa hjärtan! 🙂
Per, välkommen tillbaka förresten! Du har varit saknad!
Oj, vad här var en massa hjärtan! 🙂
Per, välkommen tillbaka förresten! Du har varit saknad!
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 20:59Mitt nyårslöfte ska bli att; festa mera, supa mera (för nu kommer jag ha råd med det!), träna lagom (2 vilodagar minst i veckan) och ibland 1 helvecka ledigt.
Bra mat 4-5 ggr/dag. 🙂
Mitt nyårslöfte ska bli att; festa mera, supa mera (för nu kommer jag ha råd med det!), träna lagom (2 vilodagar minst i veckan) och ibland 1 helvecka ledigt.
Bra mat 4-5 ggr/dag. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 7 December 2008, 23:29Här är ett hjärta till dig också Sylvia - du är värd det: (L)
Här är ett hjärta till dig också Sylvia - du är värd det: (L)
Quote from Catharina Brattlin on 8 December 2008, 09:03Oj!! Tack Christer! 🙂
Oj!! Tack Christer! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 13:28Mitt bästa nyårslöfte vara när jag lovade mig själv att äta så mycket ostbågar jag ville. När jag inte längre skämdes för att äta ostbågar tappade jag lusten. Toppen, tänkte jag, och lovade nästa år att äta så mycket godis jag ville. Men allt som hände då
Mitt bästa nyårslöfte vara när jag lovade mig själv att äta så mycket ostbågar jag ville. När jag inte längre skämdes för att äta ostbågar tappade jag lusten. Toppen, tänkte jag, och lovade nästa år att äta så mycket godis jag ville. Men allt som hände då
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 18:00Jag lovar att vara snäll och att sluta leka med photo shop 😀
Jag lovar att vara snäll och att sluta leka med photo shop 😀
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 23:30Jag svär att komma bort från den här fasen som jag lyckats komma in i. Massa julgodis, lite träning och även lite sova. 😛
Jag svär att komma bort från den här fasen som jag lyckats komma in i. Massa julgodis, lite träning och även lite sova. 😛
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 23:32Julgodis? Det är inte julafton ännu.
Julgodis? Det är inte julafton ännu.