Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Funderar på om det går att lyssna på musik i Iphonen samtidigt som Funbeat appen spelar in rundan? Kanske redan går, men jag lyckades inte få ordning på det..Förövrigt fungerade den riktigt bra..Nöjd!

Niclas: Det går, men kan strula ibland och ofta behöver man göra sakerna i rätt ordning (först starta inspelningen och sedan musiken). Eller stänga av coachen helt. Det kommer snart en ny uppdatering som löser, förhoppningsvis, även dessa problem med appe

Tack för svar, Olle!

Ja, jag startade musiken först och sedan inspelningen. Kanske var det som ställde till det. Väntar med spänning på uppdateringen. 😀
Tack för en riktigt bra och användbar app!

Kan man lägga till i listan på förbättringar att man kan se både rundan man sprungit och pulskurva/höjdkurva/övriga kurvor? På det viset kan man följa var man är på banan samtidigt som man ser var man är i pulskurvan. (H:)

Fia: Att kunna se själva rundan kommer ganska snart i en uppgradering.

Allt låter väldigt väldigt bra!

Jag skulle vilja se i android-appen att den är igång när man kommer på att man glömt musiken, så som det visar att musiken är igång när man ska starta android-appen. Alltså en liten ikon längst upp där man även ser batterinivån på min Xperia 10mini

Den funktionen saknar jag osså! Annars funkar appen mycket bra för mig, röstcoaching skulle visst komma senare.

Olle: (H:) (V) (hv)

Jag frågade om lopp-listor för framtiden och för dom som är avverkade å har ännu inte fått något svar. Typ dom här ska jag springa 2012....samt de här loppen har jag sprungit inalles..??! Å så kan man ju köra utländska lopp å hitan å ditan....finns ju att