Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kan bara lovorda siten och även appen, speciellt som allt är kostnadsfritt (!) men det finns en sak i appen som stör mig, som den språkvårdare som jag försöker vara. När man löptränar och man når första kilometern säger appen "varv, en"... Vadå en!? ETT v

Jag håller med steph toi om att en det vore toppen att ordna upp träningsformerna. Om man tänker på datamart/olap så är träningsformerna i dagsläget en flat dimension som man vill byta ut mot en hierarktisk. Ex ska alla Möjliga löparpass ex "Löpning - Bac

Och jag skulle gärna se att vardagsmotion och promenad blev en helt egen statistik. Jag vill egentligen registrera promenaderna, men då ökas ju träningsminutrarna på massvis vilket känns som "fusk".

Jag har nog för många triathleter på min kompislista.

Är detta rätt ställe att önska sig ännu bättre funktioner?

Jag skulle vilja ha in forumet i appen.
Jag skulle vilja att forumets trådar på hemsidan (och appen) automatiskt öppnade sig på första olästa meddelandet.

Är detta rätt ställe att önska sig ännu bättre funktioner.

MINA LISTOR.....
Jag har tex fem stycken listor på igoogle som jag skulle vilja ha in på FunBeat. Inga märkvärdigheter utan bara typ "Mina marathonlopp" samt en som heter "Mina tänkta lopp under

Det låter lite som att det ni frågar efter är en webläsare? Har ni provat att använda Funbeat i Opera Mini? Jag gör det hela tiden, för att nå folks träningsdagböcker, grupperna och så vidare. Tycker det funkar kanon!

Jag önskar mig då en m.funbeat.se, alltså en mobilversion av Funbeat. Jag surfar ofta med mina telefoner och använder både Opera Mini och Dolphin Browser. Men av alla sidor jag besöker, aven bland de som inte är mobilanpassade, så tillhör Funbeat bottensk

Jasså? För mig fungerar det utmärkt i Opera Mini på min Android-telefon. Det är mycket bättre att ha en enkel och fungerande fullversion på en sajt än att börja ha en massa mobilversioner. Jag tycker att mobilsidor är riktigt dryga, ta bara Facebooks mobi

Hårda ord Mikael... Om du surfar med mobilen på Funbeat idag så är det den fulla versionen, och om du tycker att Funbeat tillhör bottenskrapet vad gäller funktionalitet vet jag inte vad det är för funktionalitet som finns på övriga sidor du besöker. Skull

Håller med att det är hårda ord! "Bottenskrapet" - ett under att du är kvar här!

Jag surfar väldigt mycket med iPhonen här och det enda problemet jag har är att jag måste ta av mig glasögonen för att se texten som är rätt liten för mig (beror väl på ålde