Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nja, nu är det så att jag har viss koll på hur man kan göra webgränssnitt användarvänliga även för den som använder en pekskärmsmobil eller annan klient med liten skärm, svag processor etc. Här finns en enorm förbättringspotential för Funbeat. Ta bara en

Har du vägt in arbetskostnaden för att göra det då?

Edit: Och gjort en undersökning om hur nöjda kunderna är som det är nu och vad dom helst vill ha för förändringar?

Just den biten är mitt jobb (fast jag har inte Funbeat som kund).

Christer: Ticnet (http://m.ticnet.se/) är ett "lysande" exempel på en katastrofal mobilsajt. Deras mobilversion är helt värdelös och man blir automatiskt dirigerad till den.

Att införa en möjlighet att betala en årsavgift för att slippa reklamen är en betydligt effektivare metod att göra en stor del av vad du vill!

Det behövs inte. Idag görs den mesta reklamen i både PC- och mobilversioner. Att vara gratis är en viktig del av Funbeats profil. Den ska man akta sig för att rubba på.

Även jag har koll på hur man gör sajter användarvänliga från min proffession... Stör mig inte alls på reklamen när jag surfar i Mini. Det går snabbt att ladda sidorna, särskilt om man kör över WiFi. Jag tycker det är bra att reklamen visas, så att sajten

flindra jag har testat Opera på iPhonen men gillar safari mycket bättre - man kan naturligtvis zooma mha fingernyps-principen i safari också!

Vad gäller betal-version så menade jag för det första inte att det BARA skulle finnas en betalversion utan att o

Tycker verkligen inte om reklam. Men jag använder ofta mobilen för att lägga in passen, läsa eller slösurfa på funbeat. Jag ser all reklam, den stör inte och den segar inte ner störande mycket. Alla funktioner finns och funkar. Men det kanske beror på vad

Ja ....tack för den nya support-adressen då.....ehe..!?