Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det vore betydligt enklare om det fanns en rad där man kunde skriva in de första bokstäverna på träningsformen och sedan få upp en genväg. Jag har ett kostträningsprogram som fungerar så. Som det nu är tar det eviiiigheter att skrolla ner till promenad,

Fortsätt med att skriva alla bokstäver tills den träningsformen dyker upp, så det du önskar finns i princip redan.

Men de träningsformer man har använt de senaste gångerna hamnar ju överst i scroll-listan? Så blir det för mig i alla fall. Använder ni Internet Explorer? Jag kör Opera.

Japp, de hamnar överst vilket är suveränt. Ett klick på selecten med träningstyper och sedan börja skriva träningsformens namn så rätt markeras. Att använda musen för att göra val är för de vanliga dödliga 🙂

Ett litet önskemål:
Det skulle vara kul att kunna se banprofilen (höjd skillnad) på tex ett löppass.

Det kan du ju redan!
Jag har banprofiler från både Polar och Garmin.

Ja det går. Så bra datat nu redan är ifrån klockan (går att välja höjd i passets graf som default visar puls och fart). Har man en barometrisk höjdmätning blir det hyfsat ok. På en GPS behöver man vänta tills man har väldigt bra satellitkontakt och sedan

Hoppsan, den grafen hade jag missat! (H)

Nu har det blivit förändring ser jag. Jag får navigera runt lite !!

Galet vad mycket snyggare det var nu!! Min spontana reaktion är helt klart mi lajk! (H:)
Även om jag hoppas på att fler saker ska händer mer än bara gränssnittsmässigt...