Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 15:07Kika in denna skönhet från tyska Canyon!!!!
Är oerhört sugen på att slå till på en sådinga pärla med bra hjul, bra komponenter. Mycket pang för pengarna kan jag lova 🙂
//Patric
Kika in denna skönhet från tyska Canyon!!!!
Är oerhört sugen på att slå till på en sådinga pärla med bra hjul, bra komponenter. Mycket pang för pengarna kan jag lova 🙂
//Patric
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 15:08Kanske skall slänga med länken också....
http://www.canyon.com/_se/triathlonbikes/bike.html?b=2129
//Patric
Kanske skall slänga med länken också....
http://www.canyon.com/_se/triathlonbikes/bike.html?b=2129
//Patric
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 15:19-->Patric, jag kan ta med en till dig nästa gång jag kommer hem, har ju bara 7 mil till fabriken 😉
-->Patric, jag kan ta med en till dig nästa gång jag kommer hem, har ju bara 7 mil till fabriken 😉
Quote from Lena Bjerlöw on 13 January 2011, 22:29Jag kör (åker inte cykel) en Avelo Trifect som jag skaffade inför förra säsongen. Jag stod också i valet Cervelo eller Avelo, men för mig kändes det mer rätt att gå på Avelon. En bra cykel för mindre pengar.
Då ramen var billig, la jag istället mer pengar
Jag kör (åker inte cykel) en Avelo Trifect som jag skaffade inför förra säsongen. Jag stod också i valet Cervelo eller Avelo, men för mig kändes det mer rätt att gå på Avelon. En bra cykel för mindre pengar.
Då ramen var billig, la jag istället mer pengar
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 22:37Den var fin!:-) o jag är avis. Ska precis köpa min första landsvägshoj. En Nishiki för 8000kr. Det känns inte speciellt roligt att köpa en sån när man ser alla fina cyklar i länkarna här:-( Men jag är nybörjare och jag antar att det är bäst att börja förs
Den var fin!:-) o jag är avis. Ska precis köpa min första landsvägshoj. En Nishiki för 8000kr. Det känns inte speciellt roligt att köpa en sån när man ser alla fina cyklar i länkarna här:-( Men jag är nybörjare och jag antar att det är bäst att börja förs
Quote from Lena Bjerlöw on 13 January 2011, 23:15Karin > man kan älska även en budget bike! Min trogna FUJI köpte jag med hem från USA. Listpris 1200 dollar, köpte väl ut den för 700 kanske. Den har hängt med i några år, och jag gillar den grymt mkt! Gick rätt snabbt i somras den med. Så klart du ska va
Karin > man kan älska även en budget bike! Min trogna FUJI köpte jag med hem från USA. Listpris 1200 dollar, köpte väl ut den för 700 kanske. Den har hängt med i några år, och jag gillar den grymt mkt! Gick rätt snabbt i somras den med. Så klart du ska va
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 06:30Snygg Karin, är det 650 hjul på den, ser ut att vara en liten ram. Eller så är det bara sadelstolpe och styrrör som förbryllar.
Snygg Karin, är det 650 hjul på den, ser ut att vara en liten ram. Eller så är det bara sadelstolpe och styrrör som förbryllar.
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 10:54Ja, den var riktigt fin Karin
Och till den andra Karin, kolla på happymtb.org, de har en köp/säljbörs, sök på "tempo" så finns där en hel del cyklar, beroende på hur lång man är. Kolla även Blocket - Cyklar - Racer - "tempo", så finns det fler.
Ja, den var riktigt fin Karin
Och till den andra Karin, kolla på happymtb.org, de har en köp/säljbörs, sök på "tempo" så finns där en hel del cyklar, beroende på hur lång man är. Kolla även Blocket - Cyklar - Racer - "tempo", så finns det fler.
Quote from Lena Bjerlöw on 14 January 2011, 12:57Mathias > Det är 808 hjul på. Och ja ramen är rätt liten, men det ska typ vara så.
Styret kan jag dock sänka en del för att hamna i så aero position som möjligt. Men jag kör en blandning av aero och komfort. Ska man köra 18 mil är det inte särskilt aero
Mathias > Det är 808 hjul på. Och ja ramen är rätt liten, men det ska typ vara så.
Styret kan jag dock sänka en del för att hamna i så aero position som möjligt. Men jag kör en blandning av aero och komfort. Ska man köra 18 mil är det inte särskilt aero
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 15:05Karin: Den var snygg, och är du nöjd med den så kommer jag att bli det med, bestämde mig i skrivande stund för att slå till, du jag och persbrandt...
Karin: Den var snygg, och är du nöjd med den så kommer jag att bli det med, bestämde mig i skrivande stund för att slå till, du jag och persbrandt...