Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 19:40Undrar lite över storleken på tempohojar, min landsvägscykel är en Cervélo S serien storlek 58 men nu har jag hittat en P2C som jag blivit intresserad av men den är storlek 56. Sitter fint på min soloist och den passar mig perfekt så är det värt att testa
Undrar lite över storleken på tempohojar, min landsvägscykel är en Cervélo S serien storlek 58 men nu har jag hittat en P2C som jag blivit intresserad av men den är storlek 56. Sitter fint på min soloist och den passar mig perfekt så är det värt att testa
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 01:11Bör funka alldeles utmärkt!
Bör funka alldeles utmärkt!
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 17:52Hur stora tempocyklar finns det egentligen? Har en linjecykel nu som jag satt tempostyre på, jag är 201 cm lång o har en cykel med 64cm ram. Har någon tips på hur man ska tänka storleksmässigt vid köp av ny cykel...
Hur stora tempocyklar finns det egentligen? Har en linjecykel nu som jag satt tempostyre på, jag är 201 cm lång o har en cykel med 64cm ram. Har någon tips på hur man ska tänka storleksmässigt vid köp av ny cykel...
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 15:07Ingen fara Martin,
Jag har själv en S2 i 58 och en P2 i 56.
Ingen fara Martin,
Jag har själv en S2 i 58 och en P2 i 56.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 11:59Tack så mycket, blir att ta sig en närmare titt på tempocykeln då 😉
Tack så mycket, blir att ta sig en närmare titt på tempocykeln då 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 21:56Spontanshoppade en Merida Warp 9 idag. Lite äldre modell och alu-ram, men ganska mycket cykel för pengarna. Var lite inne på att bygga ihop något själv, men det hade varit svårt att få ihop något liknande till samma pris, även om komponenterna ligger någo
Spontanshoppade en Merida Warp 9 idag. Lite äldre modell och alu-ram, men ganska mycket cykel för pengarna. Var lite inne på att bygga ihop något själv, men det hade varit svårt att få ihop något liknande till samma pris, även om komponenterna ligger någo
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 22:02Grattis även här! Vad är det för årsmodell och vad har den för specifikation? Snygg var den ju helt klart i alla fall. 🙂
Grattis även här! Vad är det för årsmodell och vad har den för specifikation? Snygg var den ju helt klart i alla fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 22:23Jag tror att det är 2009. Sram force grupp, Zipp 404 kanttråd med alu-sidor och exponerade fälgmuttrar. Diverse annat ifrån FSA, vevparti (krono?), alu-styre osv.
Alu-ram som sagt, men den är välgjord med intern dragning och väldigt ambitiöst utförda sve
Jag tror att det är 2009. Sram force grupp, Zipp 404 kanttråd med alu-sidor och exponerade fälgmuttrar. Diverse annat ifrån FSA, vevparti (krono?), alu-styre osv.
Alu-ram som sagt, men den är välgjord med intern dragning och väldigt ambitiöst utförda sve
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 14:26Oxå positionen på cykeln är viktigt, kolla http://probikefit.org
Oxå positionen på cykeln är viktigt, kolla http://probikefit.org
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 14:31Helt klart skoj med nya cykeln Fredrik! Och det verkar ju ha varit ett prisvärt köp helt klart. :-)(t+)
Helt klart skoj med nya cykeln Fredrik! Och det verkar ju ha varit ett prisvärt köp helt klart. :-)(t+)