Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya användarvillkor
You need to log in to create posts and topics.

På förekommen anledning har vi idag uppdaterat våra användarvillkor.

Läs dem gärna här:
http://www.funbeat.se/signup/termsofservice.aspx

Användarvillkoren är i princip helt utbytta, men vi vill särskilt passa på att uppmärksamma vilka regler som gäller

"Håll dig till ämnet: Avvik inte från diskussionens ursprungliga ämne, starta hellre en ny diskussion själv om du vill föra in diskussionen på ett nytt spår. "

Hahaha! 😀

Jag skrattar inte för att villkoret i sig är roligt, utan för att det sker titt s

Det hänger sannolikt på oss användare. I vilken omfattning vi ber "utvikare" att hålla sig till ämnet och/eller starta en ny tråd på det nya, utvikta ämnet.

Olle och gänget kommer sannolikt inte att komma med pekpinnen :@ och straffa trådkapare. Men vad

Oj. Vem bestämmer vad som är hörande till ämnet och vad blir straffet för avvikelse?

Det känns inte som just den regeln främjar takhöjden precis. Det är en del av charmen att folk flikar in lite halvirrelevanta grejer - det blir precis som i riktiga live

Inte helt ovanligt i andra fora att trådskaparen kan ta bort inlägg som h*n tycker inte hör dit. Men det funkar kanske så även här?

Oj, då kan de stänga ned singelforumet, där håller sig ingen till ämnet i en tråd. Fast vi gillar det allihopa.

Bra initiativ. Dock vill jag påpeka, att regler är tandlösa om det inte finns någon som ser till att de efterföljs. I det här fallet en moderator, vilket verkligen skulle behövas i diskussionsgrupperna. OT-inlägg, personangrepp eller andra regelbrott måst

Alldeles för slappt. Har man inte fattat att man gått över gränsen och därmed skärpt sig kan man gott bli kickad från Funbeat vid ett tredje övertramp. Aldrig någon nollställning. IceMans förslag känns ungefär som att det skulle vara ok att dra på sig 10

Tycker verkligen att du tolkar mitt förslag som fan läser bibeln, Markus. Om vi skulle följa ditt förslag så skulle det förmodligen inte finnas några användare kvar här efter ett år eftersom så gott som inga trådar här är fria från OT. Det får inte bli så

Inte tomt, bara en massa häftiga trådar som inte tramsas sönder.

Rasister och mobbare klar vi oss gärna utan!