Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya användarvillkor
You need to log in to create posts and topics.

Visst är det viktigt att agera mot rasism men jag tycker inte att ett konstruktivt angreppssätt är att själv börja med personangrepp. Anmäl personen i fråga istället eller visa på annat sätt att det inte är accepterat att utöva hets mot folkgrupp.

Jag tror att han redan är anmäld av ett flertal eftersom Olle reagerade!

Håller med Elin, två fel blir inte ett rätt.

Nu vet jag inte vad du refererar till, mina något upprörda svar till honom eller tråden om hans eventuella avstängning.

Mina svar må ha varit upprörda och kanske onyanserade det kan jag ta, kanske rent av dåliga, men jag tycker nog ändå att jag gjorde nå

Jag refererade inte till något särskilt alls, jag har inte läst alla trådar och satt mig in i saken överhuvudtaget men jag har på flera ställen sätt ett bemötande med personangrepp som känns allt annat än konstruktivt. Jag har inte en aning om vem som skr

"Mitt inlägg här gällde bara huruvida man ska tiga eller inte när rasismens fula tryne visar sig. Jag anser inte det."

Jag missförstod dig när ditt inlägg om att man inte skulle hålla tyst kom direkt efter mitt där jag inte tyckte att...yadayadyadaya. Oc

Då är vi nog överens. Tror jag... 😉

"An eye for an eye makes the whole world blind." - Gandhi

Numera är tydligen allting rasistiskt. Man får snart inte ens visa en svensk flagga för då är man rasist!

Jag trodde att just den diskussionen dog ut i samband med fotbolls-VM 1994, men kanske lever vi i olika världar eller utvecklingszoner?

Hur som helst har de nya forumkriterierna brutits minst 5 gånger vid det här laget. Gud välsigne Olle.

2012-06-11 12:13