Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya användarvillkor
You need to log in to create posts and topics.

Vilken bok.
Mängder av bra tips.

Annat sätt att se på det om man ej har förutfattade benhårda åsikter:
http://www.youtube.com/watch?v=fQhAUeOv4RU&feature=related

Fast studier av invandrargrupper har ju visat att man inom grupperna kallar varann för denna typen av ord så jag tror inte det bara beror på avsändaren utan hela situationen. Jag kan relatera till detta eftersom jag har lite utländskt påbrå och ett väldig

Saknar definitivt i den listan "ålakränge", dvs innanmätet man tar ur en ål vid rensning. Hyfsat nedsättande som beskrivning.

hahahaha den har jag aldrig hört innan! "Ålarens" hade jag hört men inte "ålakränge" *ny favorit* 😀

Men snälla K-G.

* Du skriver Prostituerade och Araber,

* Du jämställer Araber med Muslimer...

För det första är det nog väldigt svårt att definiera "Araber", för det andra prostituerade kan väl också vara araber (om ordet nu ska användas)

En muslim ä

förslag på nedsättande uttryck för detta förbannade skitväder och solen som lyser med sin frånvaro?

just nu började det ösregna

Var fan är chipsen?

Fast (igen), AM, om någon kallar någon annan neger, svenne, blatte, hora eller liknande i ett socialt sammanhang där jag, som inte "får" använda sådana uttryck, ingår, kommer personens trovärdighet i mina ögon påverkas på samma sätt. Om man inte säger det

Skönt att läsa att vi kommer ner på en mer förstående nivå.

Förutom Christer. :@
1960 i Paris visste jag ej vad muslim var. Algerier var redan då vanliga i Frankrike. Plus andra fransktalande från Afrika.
2005-12 i Trollhättan så är muslimer ett allmän

Något lite annat.
De flesta på Funbeat är väldigt kunniga och pålästa. Sedan finns vi andra som kanske ej tillhör denna kategori.
Irriterar mig ibland på att en del skriver på ett sätt som är svårt att förstå. Tycks tydligen jag också göra enligt vad jag