Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya användarvillkor
You need to log in to create posts and topics.

Lugn bara lugn.
Givetvis använder jag inte ordet n. i Sverige officiellt.
Även jag känner piskan från de där uppe.

Undrar hur otroligt få det är som hetsar upp sig för vissa ord.
Vi är människor - ännu ej klonade.
Tack och lov.

Så som en del tycker

Människor från olika platser i världen ser olika ut och är uppenbarligen olika bra på olika idrotter. Att det skall vara så provocerande att nämna detta förstår jag inte.

Ice Man, Det är inte provocerande att nämna! utan hur man nämner! Och i ditt fall så använder du dig av ord som klassats som rasistiska och kränkande!

Vem eller vilka är det som har definierat n*ger som ett rasistiskt ord och på vilka grunder? Jag och alla jag känner har alltid använt detta ord och ingen av oss är rasister eller menar något kränkande med uttrycket. Fånigt!

Ice Man:

Du kanske ska pröva att fråga de som är berörda av ordet istället för att för att fokusera på din rätt att säga precis vad du känner för?

🙂 Nya användarvillkor blir en diskussion om rasism. Villkor som klart och tydligt säger att det ska skapas ny tråd om det ska diskuteras annat än ämnet.

Malin F.
Du kanske skall tänka på att 99% av människorna accepterar alla oavsett ras eller kön.
Skall då en miniminoritet som hetsar upp sig för vissa ord utan att tänka efter vad människan menar = jag gillar personen och personen gillar mig, så varför h

Näääääeee...Det var väl "det du skrev" å inte du själv....rätt ska vara rätt...eller hur?

"Du kanske skall tänka på att 99% av människorna accepterar alla oavsett ras eller kön."

Om så vore skulle det inte finnas krig och annat skit på denna jord.

Tråd 1: Vem är rasist?
Tråd 2: Gillar svarta ordet neger?
Tråd 3: Är det minoriteter som hetsar upp sig?
Tråd 4: Gillar många mig?
Tråd 5: Gör bannlysning av ord saken värre?
Tråd 6: Skall folk på FB få bestämma vad jag är för människa?
Tråd 7: Kan jag sk