Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatNya användarvillkor
You need to log in to create posts and topics.

Ett system borde införas där man enkelt kan anmäla inlägg man anser bryta mot reglerna, genom att klicka på en "anmäl" knapp. Moderator får sedan vidta lämplig åtgärd.

En "Ice Man-knapp" således?

Inte så Anders, det löser vi inget med! (Även om jag har förstått att din irritation är befogad, och även _jag_ önskar "person-knappar" ibland). *peace*

Ur reglerna saxar jag följande: "Vad vi dock inte tolererar är trakasserier, personangrepp eller angrepp på grupper av människor baserat på etnisk tillhörighet, kön, sexualitet, religion mm."

Ice Mans tråd, om än illa formulerad i sin frågeställning, ang

Ja, vad han skrev idag kl. 12:13 var gulligt.

Nej, det var nte gulligt, det var rätt korkat. Det förstår du nog att jag tycker också, även om du försöker spetsa till diskussionen lite för att få mig att framstå som dum också, men det är OK, det bjuder jag på 😉

Min fråga var ju dock om det är OK att

Regler i all ära men var är individens ansvar att bete sig vettigt? Redan idag kan du anmäla en medlem/individ för att bryta mot forumreglerna. Använd den möjligheten och försök sedan förstå moderatorns beslut för framtiden. Komplicerade regler blir ofta

Den här tråden tror jag banne mig har rekord i antalet inlägg utan att tappa tråden!!!!

Antar att det är den tråd jag skapade som du hänvisar till Mikael S.

"Detta betraktades tydligen som ett rasistiskt utbrott, och ledde till många indignerade inlägg, och tom en tråd om Ice Man, där medlemmarna här, på fullt allvar, diskuterar om och hur

Konstigt, jag tycker tvärtom att det alltid är viktigt att reagera mot rasism och visa att det inte är acceptabelt. Men det är ju bara min åsikt.