Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 14:49Hej D.H.
Nu kan det vara så att du med ett par hjul för ca 6-7000:- orkar hålla dig kvar i klungan och då kan du tjäna timmar på att ha dessa hjul, men det indirekt.
Om du har ett par skithjul kanske du tappar för mycket uppför och kommer inte i kapp ut
Hej D.H.
Nu kan det vara så att du med ett par hjul för ca 6-7000:- orkar hålla dig kvar i klungan och då kan du tjäna timmar på att ha dessa hjul, men det indirekt.
Om du har ett par skithjul kanske du tappar för mycket uppför och kommer inte i kapp ut
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 14:54Hur gjorde du efter Jönköping? Det är ju inte så mycket utför där.
Hur gjorde du efter Jönköping? Det är ju inte så mycket utför där.
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 15:03Hej David.
Nej då var det bara att hålla en schyrre rygg/hjul. Då hade dom andra tokkört ner till JK och jag vilat lite sådär.
Vänligen
P.
Hej David.
Nej då var det bara att hålla en schyrre rygg/hjul. Då hade dom andra tokkört ner till JK och jag vilat lite sådär.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 15:23Det är ju väldigt mycket fokus på luftmotstånd i alla tester. För mig som amatör på området framstår ju rullförmågan också som en intressant faktor.
Är kullager och annat rullbefrämjande intressant? Skiljer det mycket mellan olika hjul? Eller är det en än
Det är ju väldigt mycket fokus på luftmotstånd i alla tester. För mig som amatör på området framstår ju rullförmågan också som en intressant faktor.
Är kullager och annat rullbefrämjande intressant? Skiljer det mycket mellan olika hjul? Eller är det en än
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 15:26Hej D.H
Allt påverkar.
keramiska rulltrissor i bakväxeln, keramiska vevlager och keramiska hjullager. Allt påverkar. Det är bara en kostnadsfråga.Vänligen
P.
Hej D.H
Allt påverkar.
keramiska rulltrissor i bakväxeln, keramiska vevlager och keramiska hjullager. Allt påverkar. Det är bara en kostnadsfråga.
Vänligen
P.