Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 12:57Varför kladdar du? Det skapar bara en massa extrajobb för dig.
Varför kladdar du? Det skapar bara en massa extrajobb för dig.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 13:11Har ett hjul där limmet har släppt på ena sidan. Skall man dra av däcket och limma om eller räcker det att "bättra" med lim där det har släppt?
Har ett hjul där limmet har släppt på ena sidan. Skall man dra av däcket och limma om eller räcker det att "bättra" med lim där det har släppt?
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 13:12Dra av, limma och sätt på.
Dra av, limma och sätt på.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 14:02"Ge mig en kvart om dagen, med Arne. Det tar inte längre tid att limma ett par tuber inkl. torktid innan montering."
Ge mig en minut med TUFO. Det tar inte längre tid att få på dom. Och en minut för att pumpa upp dom 😉
Det kallar jag utveckling. Att sl
"Ge mig en kvart om dagen, med Arne. Det tar inte längre tid att limma ett par tuber inkl. torktid innan montering."
Ge mig en minut med TUFO. Det tar inte längre tid att få på dom. Och en minut för att pumpa upp dom 😉
Det kallar jag utveckling. Att sl
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 16:38Förlimma? Det är något som finns på amerikanska siter.
Förlimma? Det är något som finns på amerikanska siter.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 18:29Japp visst gör det det;)
http://www.youtube.com/watch?v=gByAMLQqgmA&feature=related
Vänligen
P.
Japp visst gör det det;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 18:52Jösses vilken överdrift. Inte ens inför ett GP behövs den föreläsningen.
Jösses vilken överdrift. Inte ens inför ett GP behövs den föreläsningen.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 22:00Hej David.
"Jösses vilken överdrift. Inte ens inför ett GP behövs den föreläsningen"
Visst är det så. Och de som vet vad dom gör kan göra detta på ett smidigare sätt. Men de som inte vet. Dom gör så här. Och detta slipper man om man kör med TUFO för kan
Hej David.
"Jösses vilken överdrift. Inte ens inför ett GP behövs den föreläsningen"
Visst är det så. Och de som vet vad dom gör kan göra detta på ett smidigare sätt. Men de som inte vet. Dom gör så här. Och detta slipper man om man kör med TUFO för kan
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 22:07Böda kanske är slang (!) för böja?
Böda kanske är slang (!) för böja?
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 22:24Jag förstår fortfarande inte poängen med fälgar som väger + 2x100 gram och därtill däck + 2x75 gram samt reserv + 75 gram?
Vad är vinsten mer än att "inte bli kladdig"? Fast det går att lösa genom att inte kladda ner.
Jag förstår fortfarande inte poängen med fälgar som väger + 2x100 gram och därtill däck + 2x75 gram samt reserv + 75 gram?
Vad är vinsten mer än att "inte bli kladdig"? Fast det går att lösa genom att inte kladda ner.