Quote from Lars Mörrby on 7 December 2010, 08:29Böda = byta
Böda = byta
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 12:02"Nu skulle jag troligen tejpa mina tuber. Det verkar smidigt."
http://www.youtube.com/watch?v=uUlFn4lpFQo&feature=player_embedded
Fast jag skulle vika skyddsfilmen åt samma håll. Inte åt motsatt håll 😉
Vänligen
P.
"Nu skulle jag troligen tejpa mina tuber. Det verkar smidigt."
http://www.youtube.com/watch?v=uUlFn4lpFQo&feature=player_embedded
Fast jag skulle vika skyddsfilmen åt samma håll. Inte åt motsatt håll 😉
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 14:30Har du testat det på någon runda?
Har du testat det på någon runda?
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 15:15Nej Jag har inte provat att tejpa. Däremot så har hag bekanta som gör det och dom är nöjda.
En fördel som jag ser det är att man omedelbart kan cykla på däcket/hjulet. Och därmed bör det vara ett gott alternativ att ha med på lite längre turer. Det och e
Nej Jag har inte provat att tejpa. Däremot så har hag bekanta som gör det och dom är nöjda.
En fördel som jag ser det är att man omedelbart kan cykla på däcket/hjulet. Och därmed bör det vara ett gott alternativ att ha med på lite längre turer. Det och e
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 15:18Ut med dig i lite lagom snö eller regn och byt med dina fina tape.
Skriv sedan en recension här om dina upplevelser.
Ut med dig i lite lagom snö eller regn och byt med dina fina tape.
Skriv sedan en recension här om dina upplevelser.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 17:58Tub tävlar man endast på, så att fixa punka behöver du inte tänka på man kör med punkagucka i däcken om man inte vill bli stående (en del kanske har en följebil med extra hjul :-)- glöm att laga punka på moderna tubdäck, det är bara att kasta eller prova
Tub tävlar man endast på, så att fixa punka behöver du inte tänka på man kör med punkagucka i däcken om man inte vill bli stående (en del kanske har en följebil med extra hjul :-)- glöm att laga punka på moderna tubdäck, det är bara att kasta eller prova
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 18:07Glöm inte att beställa slangar och däck, förutom fälgband om du kör med kanttråd. Sedan får du ha med lite pysselmaterial ifall du får en reva i däcket.
Glöm inte att beställa slangar och däck, förutom fälgband om du kör med kanttråd. Sedan får du ha med lite pysselmaterial ifall du får en reva i däcket.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 23:02"Ut med dig i lite lagom snö eller regn och byt med dina fina tape."
Är du inte klok David. jag är en utpräglad "vackertväder cyklist"
och inget annat.Skulle väl aldrig falla mig i att ge mig ut under sådan förhållande.
Nej nej nej och åter nej.Pis
"Ut med dig i lite lagom snö eller regn och byt med dina fina tape."
Är du inte klok David. jag är en utpräglad "vackertväder cyklist"
och inget annat.
Skulle väl aldrig falla mig i att ge mig ut under sådan förhållande.
Nej nej nej och åter nej.
Pis
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 14:07Tar upp en gammal diskussion.
Tub eller inte tub, Jag köpte en ny racer inför förra hösten, körde 170 mil utan punktering med orginalhjulen som hängde med cykeln, ett par tunga Easton... Fick punktering en gång visserligen efter målgång vättern...
Nu
Tar upp en gammal diskussion.
Tub eller inte tub, Jag köpte en ny racer inför förra hösten, körde 170 mil utan punktering med orginalhjulen som hängde med cykeln, ett par tunga Easton... Fick punktering en gång visserligen efter målgång vättern...
Nu
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 14:46Ja, det känner du av.
Ja, det känner du av.