Quote from Peter Litzén on 24 June 2007, 21:14Brorsan har kört på sina fulcrum 3 i över ett år o han ja känner som kör på racing 1 har kört med dom sen tidigt i våras fast han har cyklat över 400 mil med dom
själv så ligger mina funderingar mellan Bontrager o Fulcrum hjul som ja ska köpa till min cy
Brorsan har kört på sina fulcrum 3 i över ett år o han ja känner som kör på racing 1 har kört med dom sen tidigt i våras fast han har cyklat över 400 mil med dom
själv så ligger mina funderingar mellan Bontrager o Fulcrum hjul som ja ska köpa till min cy
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 08:43Jag har vanliga Mavic Cosmic Elite nu. Det funkar och det är fortfarande gubben i sadeln (motorn) som måste bli starkare.
Jag har faktiskt också funderat på ett par röda Fulcrum Racing Zero. Mest för att det är lätta, billiga och grymt snygga.
Sitter på
Jag har vanliga Mavic Cosmic Elite nu. Det funkar och det är fortfarande gubben i sadeln (motorn) som måste bli starkare.
Jag har faktiskt också funderat på ett par röda Fulcrum Racing Zero. Mest för att det är lätta, billiga och grymt snygga.
Sitter på
Quote from ellen olsson on 29 June 2007, 08:52> Sitter på Wiliers nya Cento, så inte tror jag det är skräphjul.
Det är inte skräp men på nya cyklar från fabrik så sitter det i princip aldrig hjul som är i paritet med resten av cykeln utan hjulen är självklara utbyteskandidater.
Zipp 404 är populära
> Sitter på Wiliers nya Cento, så inte tror jag det är skräphjul.
Det är inte skräp men på nya cyklar från fabrik så sitter det i princip aldrig hjul som är i paritet med resten av cykeln utan hjulen är självklara utbyteskandidater.
Zipp 404 är populära
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 09:02Fredrik: Man skall inte köra i hålen, man hoppar över!
Beg. Zipphjul är billiga i Danmark.
Fredrik: Man skall inte köra i hålen, man hoppar över!
Beg. Zipphjul är billiga i Danmark.
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 09:21Oki....
jag kan verkligen rekommendera bikebusters.dk för er som söker seriösa grejer till vettiga priser.
Är det så smart att köpa beg. hjul, speciellt av carbon?
Oki....
jag kan verkligen rekommendera bikebusters.dk för er som söker seriösa grejer till vettiga priser.
Är det så smart att köpa beg. hjul, speciellt av carbon?
Quote from Anders Wallerstedt on 29 June 2007, 09:23Begagnat är bra(t+) Blir inte så stora hål i plånboken.
Begagnat är bra(t+) Blir inte så stora hål i plånboken.
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 09:24Det håller jag med om. Men när det kommer till Carbo är jag skeptiskt till beg. Kan vara sprickor och annat skit man inte ser i ramar och hjul (Kan det vara i Alu också).
Skall man ha ZIPP så måste man väl också leva upp till dem lite, eller?
Det håller jag med om. Men när det kommer till Carbo är jag skeptiskt till beg. Kan vara sprickor och annat skit man inte ser i ramar och hjul (Kan det vara i Alu också).
Skall man ha ZIPP så måste man väl också leva upp till dem lite, eller?
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 09:51"Alla" danska motionärer kör med Zipp för det gör CSC.
Då blir det också många begagnade Zipp på marknaden när Kasper, Jesper och Jonthan inte får kontrakt.
Det är svårt att hitta nya carbonhjul till bra priser, men det går.
Har själv köpt Bontrager X
"Alla" danska motionärer kör med Zipp för det gör CSC.
Då blir det också många begagnade Zipp på marknaden när Kasper, Jesper och Jonthan inte får kontrakt.
Det är svårt att hitta nya carbonhjul till bra priser, men det går.
Har själv köpt Bontrager X
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 09:58Någon som sitter på "Aerohjul" som det inte behöver eller har en länk till något bra stället där det säljs nya/beg. så är jag självklart intresserad.
Inte intresserad av hjul med för hög profil för triathlon tävlingar.Danskarna är ett lustigt folk, men
Någon som sitter på "Aerohjul" som det inte behöver eller har en länk till något bra stället där det säljs nya/beg. så är jag självklart intresserad.
Inte intresserad av hjul med för hög profil för triathlon tävlingar.
Danskarna är ett lustigt folk, men
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 10:02Såg ditt inlägg David. (http://www.velo.se/view.php?id=1627).
Har du bra kontakt med Tyskarna? Kanske går att få dig som "medlare" (V)(Dom skickar säkert med ännu mer godis om du medlar fler affärer)
Såg ditt inlägg David. (http://www.velo.se/view.php?id=1627).
Har du bra kontakt med Tyskarna? Kanske går att få dig som "medlare" (V)
(Dom skickar säkert med ännu mer godis om du medlar fler affärer)